    From: __Maciek <i...@c...org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kopara opada
    Date: Sun, 04 Nov 2012 21:17:36 +0100

    Sat, 03 Nov 2012 23:18:26 +0100 "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    napisał:

    >Ja chyba nie jestem przygotowany na takie oferty. Czy naprawdę trafiają
    >się łosie kupujący na takich warunkach?

    Myślę że tak. Niejednokrotnie zakupów dokonują osoby które nie znają
    się na temacie. Np. personel utrzymania ruchu przekaże do działu
    biurowego że potrzebne jest to i to, i pani sekretarka z panią
    księgową kupują. A przecież pani Kasia czy inna Zosia nie wie co to,
    dla niej to jakieś pudełko ze śrubkami. A skoro to jest sprzęt
    "profesjonalny", "przemysłowy", "do maszyny za x kzł", no to nie
    dziwne że kosztuje, nie? :-)

    Też nie lubię cwaniaków podnoszących tak ceny. Jeżeli zdarza się to w
    sklepie i ktoś mi próbuje np. wciskać BC847 po 1zł za sztukę czy IDC10
    po 5zł czy coś podobnego to zawsze głośno komentuję i nie kupuję
    (zresztą takie drobiazgi od lat kupuję wysyłkowo, w większych
    ilościach, więc już się to raczej nie zdarza).