  • Date: Wed, 17 Mar 2010 08:02:34 +0100
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Konwertery single-twin-quad

    Rastusztiru Czernemik pisze:
    > Witam,
    > ostatnio potestowałem trzy typy konwerterów jwt.
    > dekoder to nbox Nki, antena 80 Nki
    > dlaczego najlepiej było na silnglu? Twin także nie był zły, ale gorszy niż
    > single. Natomiast quad to kompletna porażka
    > ANT 1 (siła/jakość) ANT2 (siła/jakość)
    >
    > Single 90/100 --/--
    > Twin 88/100 84/98
    > Quad 84/98 66/74
    >
    > oczywiście na tym samym programie a konkretnie TVN HD
    > o co może chodzić z tym konwerterem Quad w przypadku takich niskich wartości
    > dla ANT2? Walnięty? Dostałem go w zestawie od Nki
> [...]

    nie wiem czym tak się przejmujesz, w końcu są tam cztery anteny, a nie
    jedna, dlatego sygnał na wielokrotnych będzie słabszy.
    po drugie każdy konwerter może mieć inny przechył, nie piszesz czy
    dostrajałeś obracając go wokół osi.
    po trzecie te anteny to nie dzieło sztuki, szczególnie te z metalowym
    tyłem i ciężko się ją ustawia.

    reasumując na antenie 80 cm na konwerterze quad powinno być lepiej, więc
    poruszaj konwerterem i anteną, choć to co jest to spokojnie wystarczy.
    wydaje mi się, że trochę podciągniesz.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion