  • Data: 2014-11-20 14:07:17
    Temat: Re: Konwerter RS232-USB
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
    news:m4hn3j$hc3$1@node2.news.atman.pl...

    > Takim, że jest to "prawdziwy uart", który ma taki bufor, jak się mu
    > ustawi, i dane przez niego lecą, jak przez każdy hardwarowy port com.
    > "grupowania pakietów" w usb, przez co powstają opóźnienia, w dodatku
    > losowo wypadające na dane odebrane/wysłane, i niektóre rzeczy nie potrafią
    > z tym żyć.

    Pierwsze słyszę...
    Przy jakich baudrate uarta odczuwasz jakieś grupowanie pakietów w USB2?
    Bo ja używam 9600-115200 i nie zauważam żadnego grupowania.
    A już o losowo wypadaniu danych to jakieś bzdury - rutynowo używam
    takiego adaptera FTDI do zbierania tekstowych logów z systemu i nic
    się nie gubi nawet przy 115200. Doświadczenia mam jednak tylko z FTDI.
    Może jakiś syf z Chin ma problemy jakie opisujesz, ale nie kostki FTDI.