-
Data: 2010-11-23 20:57:14
Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message
news:ich3kt$ntt$1@news.onet.pl...
>> Bo Wy mówicie o konwersji w której ktoś sobie wymienia
>> halogena podwójnego, takiego co ma dwa druciki wolframowe
>> w jednej bańce szklanej na HIDa. Wtedy są nieuchronnie problemy,
>> bo HID nie będzie miał tego maskującego lusterka z boku bańki.
>>
>> Taka żarówka co ma dwa druciki, jeden dla długich a drugi dla
>> mijania polega na tej blaszce, lusterku na bańce szklanej do
>> formowania wiązki mijania. Reflektor bowiem daje wiązkę "długich".
>>
>> Ja mówię o żarówce HB4, amerykańskie oznaczenie 9006.
>> To jest żarówka bez lusterka. Z pojedynczym włóknem wolframu!
>> Mam dwa osobne reflektory w swoich lampach: jeden do drogowych
>> a drugi do mijania. Dwie osobne żarówki po obu stronach auta.
>>
>> A więc nie polegamy na tym lusterku którego nie ma w żarówce HB4.
>> I tutaj konwersja na HIDa powinna dać dużo lepsze rezultaty.
>> Tak myśle...
>
> A ok, ciekawe jak w takiej lampie jest zorganizowane
> wlasnie rozlozenie swiatla. Ale to sobie z ciekawosci poszukam.
No z całą pewnością reflektor do żarówki dwuwłóknowej
będzie inny niż dwa osobne reflektory do osobnych żarówek
dedykowanych osobno do długich i mijania. Ale od początku
mówię o konwersji w aucie które ma żarówkę HB4, czyli taką
dedykowaną tylko do świateł mijania, z pojedynczym włóknem.
> W sumie w US to tez takiego wielkiego problemu niema bo tam
> sa swiatla symetryczne, nie tak jak w europie.
Niesymetryczność będzie załatwiona za pomocą innych reflektorów!
Żarówki przecież masz te same po lewej i prawej stronie :-)
Różnic pomiędzy USA i Europą nie powinno być żadnych w takiej
konwersji gdy w grę wchodzi oryginalna żarówka pojedyncza HB4/9006.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.10 21:07 Axel
- 23.11.10 21:08 masti
- 23.11.10 21:57 Arbiter
- 23.11.10 22:04 Tomasz Pyra
- 23.11.10 22:10 to
- 23.11.10 22:11 to
- 23.11.10 22:11 to
- 23.11.10 22:12 to
- 23.11.10 22:16 to
- 23.11.10 22:17 to
- 24.11.10 00:47 Pszemol
- 24.11.10 00:46 Pszemol
- 24.11.10 02:59 Pszemol
- 24.11.10 08:12 Przembo
- 24.11.10 08:30 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie