    From: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Konwersja halogenów do HID
    Date: Tue, 23 Nov 2010 09:55:00 +0100

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i...@p...onet.pl...
    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Skąd pewność że to właśnie przeróbka na HIDa?

    Widac z daleka, jak jest zwykla zarowka nawet zle ustawiona to nie jebie
    tak po oczach.

    A akurat w PL jest to bardzo popularne, aczkolwiek widze ze w duzych
    aglomeracjach sie chyba za to wzieli bo jakos ilosc tego pospadala.

    Ja nie wiem jak to dokladnie jest, ale te przerobki co sa w PL (bo Ty
    piszesz o US) to poprostu nie maja odciecia, swieci toto cala powierzchnia
    lampy, dlatego widac z daleka bo wyglada to tak jakby jechac na "dlugich"
    Poprostu w takich starych lampach byla ukierunkowania wiazka, po
    zamontowaniu takiego czegos taniego swieci to gora, dolem, wszedzie gdzie
    sie da.

    I w zasadzie wiekszosci sie o to rozchodzi.

    PZDr
    Adam