eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonwersja halogenów do HIDRe: Konwersja halogenów do HID
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Konwersja halogenów do HID
    Date: Mon, 22 Nov 2010 20:07:15 -0600
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <i...@p...onet.pl>
    References: <i...@p...onet.pl>
    <4ceaad81$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl> <icenb4$19b4$2@newsread1.aster.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-242-245.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290478261 30987 76.223.242.245 (23 Nov 2010 02:11:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Nov 2010 02:11:01 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <icenb4$19b4$2@newsread1.aster.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2327675
    [ ukryj nagłówki ]

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote in message
    news:icenb4$19b4$2@newsread1.aster.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    > news:icdqav.3vc.0@poczta.onet.pl...
    >
    >> Tu akurat nie mijasz się z prawdą - żarniki jakie widziałem
    >> 34W mają zastępować halogeny 55W. Pytanie tylko jaką
    >> sprawność ma ten zasilacz elektroniczny... Niech ma te 70%
    >> i już mamy prawie 50W poboru całego zestawu: żarnik+zasilacz.
    >
    > tu masz odp.
    > http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/12497.jaki.prad.po
    biera.xenon

    O... to by się zgadzało, choć nie ufałbym takiemu miernikowi
    za bardzo przy pomiarze prądu w takiej sytuacji - ten zasilacz
    jest z pewnością impulsowy i miernik sobie z dużą częstotliwością
    impulsów prądu na pewno nie radzi sobie zbyt dobrze.

    Swoją drogą napięcie w instalacji samochodowej nie jest 12V
    gdy silnik pracuje. Jest napewno powyżej 13, a nawet 13.5V,
    może nawet więcej. A więc zaniedbując efekty związane z "AC"
    mamy 13.5V x 3.58A = 48.33 W pobierane z instalacji :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: