  • Data: 2011-03-25 06:36:45
    Temat: Re: Kontrolka oleju.
    Od: MMS <n...@S...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-25 00:22, MarcinJM pisze:

    > Zatankuj jeszcze z pol litra i pojezdzij. Powaznie mowie, nic sie nie
    > stanie.
    >
    > Prawdopodobnie smok wylazi poza lustro oleju.
    >
    > Zsada opisywal kiedys, nie pamietam w ktorej ksiazce, ze na
    > nurburgringu, na dlugim luku jechal go na "kwadratowo", zeby nie
    > pozbawic silnik smarowania. On dojechal, sporo konkurencji wykonczylo
    > silniki.

    Jak dolałem do max i zrobiłem test. Objaw pokazał się tylko raz na
    cztery przejazdy. Więcej nie chciałem próbować.
    Zaznaczam, że to nie jest długi ostry zakręt tylko jazda na granicy
    przyczepności. Więc siła odśrodkowa musi być dość znaczna.
    Podczas normalnej jazdy nie ma najmniejszych objawów aby coś było z
    ciśnieniem oleju.