  • 1. Data: 2012-02-03 21:02:50
    Temat: Kontrola z suszarką
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Dzisiaj w miejscowości Bożanka między Słupskiem a Szczecinkiem stała
    Straż ... uwaga.. LEŚNA! z suszarką.

    Pierwszy raz coś takiego widziałem.

    Czy niedługo konduktorzy z pociągów będą stali z suszarkami?
    Albo kontrolerzy biletów MPK?

  • 2. Data: 2012-02-03 21:12:33
    Temat: Re: Kontrola z suszarką
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *megrims* napisał(-a):

> [...]
    > Straż ... uwaga.. LEŚNA! z suszarką.
    >
    > Pierwszy raz coś takiego widziałem.
    >
    > Czy niedługo konduktorzy z pociągów będą stali z suszarkami?

    I listonosze. Niczego tej profesji nie ujmując

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-02-03 22:29:44
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Każdy zarabia jak może Tylko dlaczego my kierowcy jesteśmy dojnymi krowami.
    Lepiej niech łapia kłusownikow Tak tylko tu sie trzeba wykazać i dochodow
    żadnych Tylko realne straty.
    Koniec Swiata Jak mowił śp. Pan Popiołek

  • 4. Data: 2012-02-03 22:50:00
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    kowtow <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Każdy zarabia jak może Tylko dlaczego my kierowcy jesteśmy dojnymi krowami.
    A każe Ci ktoś jeździć szybciej niż w przepisach stoi? Dla mnie fotoradar może
    być co kilometr a suszyć mogą co 100 metrów. I tak mnie nie trafią. Tak że
    swoje żale z baranami przeznaczonymi do dojenia uskuteczniaj. Normalnych
    fotoradary i suszarki nie ruszają.

  • 5. Data: 2012-02-03 22:57:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/03/2012 10:50 PM, kogutek wrote:

> [...]
    > swoje żale z baranami przeznaczonymi do dojenia uskuteczniaj. Normalnych

    Jakiś ty świętojebliwy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-02-03 23:14:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > A każe Ci ktoś jeździć szybciej niż w przepisach stoi?

    O nie, znowu się zaczyna...

  • 7. Data: 2012-02-03 23:28:41
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > Jakiś ty świętojebliwy...

    Nie świętojebliwy tylko normalny. Nie po to pracuję żeby w patriotycznym
    geście część mojej kasy psu pod ogon wsadzać. Niech was jebią na kasę. Więcej
    dla mnie będzie.

  • 8. Data: 2012-02-03 23:30:09
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin kogutek

    > O nie, znowu się zaczyna...

    Co się zaczyna? To że ktoś ma inne zdanie od pierdolniętych akwizytorów.

  • 9. Data: 2012-02-03 23:31:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > Co się zaczyna?

    Bredzenie.

  • 10. Data: 2012-02-03 23:33:52
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin kogutek

    > Bredzenie.

    masz dwa wyjścia. Albo nauczysz się jeździć żeby nie płacić albo płać i nie płacz.