  • 1. Data: 2015-10-03 21:34:12
    Temat: Kontrola trzeźwości
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Ja w takiej ... typowej sprawie.

    Znowu doświadczyłem kontroli trzeźwości w której obibok nie przedstawił się
    a zażądał dmuchania

  • 2. Data: 2015-10-03 22:23:37
    Temat: Re: Kontrola trzeźwości
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > Ja w takiej ... typowej sprawie.
    >

    > Znowu doświadczyłem kontroli trzeźwości w której obibok nie przedstawił
    > się a zażądał dmuchania

    Pogadaj o tym z psychologiem

  • 3. Data: 2015-10-03 22:26:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Pogadaj o tym z psychologiem

    raczej z przełożonym obiboka

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-10-03 23:22:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > Pogadaj o tym z psychologiem

    raczej z przełożonym obiboka
    ---
    Którym ?!

    Jeszcze mi się nie zdarzyło by się którykolwiek przedstawił.

  • 5. Data: 2015-10-04 01:37:59
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-10-03 o 23:22, re pisze:

    > Jeszcze mi się nie zdarzyło by się którykolwiek przedstawił.
    To mu odpowiedz: "nie dosłyszałem nazwiska, stopnia, nie dojrzałem
    numeru szmaty".
    Oczywiście - zostaniesz dokumentnie przetrzepany i stracisz ileś-tam
    czasu, ale masz satysfakcję, że pokazałeś krawężnikowi jago miejsce w
    łańcuchu pokarmowym ;-)

  • 6. Data: 2015-10-04 12:19:11
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-10-04 o 01:37, Scobowski pisze:

> [...]
    > Oczywiście - zostaniesz dokumentnie przetrzepany i stracisz ileś-tam
    > czasu, ale masz satysfakcję, że pokazałeś krawężnikowi jago miejsce w

    A dodatkowo kierowcy z wydłużającego się korka będą ci niezmiernie
    wdzięczni.

    Ja wiem, że przepisy, że procedury, ale dopóki nie chce dokumentów, to
    chyba szkoda czasu na takie pierdoły?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2015-10-04 13:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Ja w takiej ... typowej sprawie.
    >
    > Znowu doświadczyłem kontroli trzeźwości w której obibok nie
    > przedstawił się a zażądał dmuchania

    Zazdroszcze ci problemów i wspolczuje braku asertywnosci.
    Potrzebowałes nazwisko? Zapytałes? Odmowił podania?

  • 8. Data: 2015-10-04 13:22:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-10-03 21:34, re wrote:
    > Ja w takiej ... typowej sprawie.
    >

    > Znowu doświadczyłem kontroli trzeźwości w której obibok nie przedstawił
    > się a zażądał dmuchania

    Jakiś dziwny jesteś - mi się zawsze przedstawiają (choć zwykle nie
    bardzo mnie to interesuje). Jestem pewny, że jakbym poprosił o
    powtórzenie, to by powtórzył bez negatywnych konsekwencji w postaci np
    sprawdzania trójkąta. Dmuchałem z 6 czy 8 razy w ciągu ostatniego roku i
    niegdy nie doświadczyłem jakiegoś chamstwa z ich strony. Zawsze się
    grzecznie przedstawiali, mówili o co chodzi, jak dmuchać (mimo, że potem
    mówiłem, że przecież już wiem i na koniec życzyli bezpiecznej jazdy. Raz
    nawet chcieli prawko zobaczyć;)

    To co myślę o polowaniu na czarownice z 0,25 promila to jedno, ale jeśli
    chodzi o sposób przeprowadzania kontroli to nie mam im specjalnie nic do
    zarzucenia. Choć raz widziałem śmieszną akcję - pod mostem gdańskim na
    Wisłostradzie dwóch ściągało lizakami kierowców do zatoczki a z czterech
    ze świeczkami biegało między nimi. Ten przede mną zjechał grzecznie,
    zatrzymał się, postał z 10 sekund i... po prostu odjechał. Nikt w tym
    zamieszaniu się nie kapnął;)

    Shrek.

  • 9. Data: 2015-10-04 15:41:45
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    > ze świeczkami biegało między nimi. Ten przede mną zjechał grzecznie,
    > zatrzymał się, postał z 10 sekund i... po prostu odjechał. Nikt w tym

    Częściej sprawdzają na moście przy FR.
    Najbardziej mi się podoba, że przy kontroli trzeźwości nie zmuszaja do
    szukania dokumentów, tylko cyk szybkie dmuchanko i odjazd :)

  • 10. Data: 2015-10-04 21:37:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Scobowski"

    > Jeszcze mi się nie zdarzyło by się którykolwiek przedstawił.
    To mu odpowiedz: "nie dosłyszałem nazwiska, stopnia, nie dojrzałem
    numeru szmaty".
    ---
    Nie widzę żadnego powodu dla którego miałbym zadawać takie pytania.