  • Data: 2015-05-07 11:39:57
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 May 2015, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał
    >
    > Jeśli już to Twoje.
    > To nie ja nawijam o bezpieczeństwie w kontekście liczby wypadków, jakby tylko
    > to się liczyło.

    Moment.
    Mniej przejmujesz się rzeczami, które NAPRAWDĘ zachodzą często, czyli
    np. tym, że w razie czyjegoś błędu własna prędkość znacząco pogłębia
    skutki wypadku, niż czymś co - nie w wyniku gdybania, lecz twardych
    faktów - ma znacznie mniejsze prawdopodobieństwo przydarzenia się
    (również każdemu z nas)?
    I w tym kontekście dziwi Cię określenie "fobia"?

    Inaczej - co się wobec tego liczy w "bezpieczeństwie", niż liczba
    (i może zaakcentować skalę skutków, żeby nie porównywać urwanego
    lusterka do śmierci człowieka) wypadków?

    pzdr, Gotfryd