eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonto w PlayRe: Konto w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Konto w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <588469b9$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <o632jj$n35$1@node1.news.atman.pl>
    <5885b661$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <o65bhj$rt$1@dont-email.me>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 23 Jan 2017 19:16:58 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o65bhj$rt$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <5886485c$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-118-219.play-internet.pl
    X-Trace: 1485195356 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 5.173.118.219:4062
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1913
    X-Received-Body-CRC: 2720139096
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080101
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-01-23 o 17:39, ToMasz pisze:
    >
    >>
    >> To ten pakiet wyrażany jest w GB a konto główne w zł?
    >>
    >> Na jednej z kart ewidentnie mnie orżnęli, jednak aby reklamować to
    >> musiałbym podać precyzyjne dane. A ja na poparcie swoich racji nie mam
    >> praktycznie żadnych danych. Z BOK dostałem tylko lakoniczną odpowiedź "
    >> "limit został wykorzystany w całości, próba skontaktowaniu się z panem
    >> telefonicznie nie przyniosła efektu". Jak niby mam odebrać ich telefon
    >> gdy karta na którą dzwonią jest w routerze na dachu domu..
    >>
    > przekierowanie!!! (mam tak samo router)
    >
    > ToMasz


    Już mi się nie chce wracać do tej sprawy zniknięcia środków z konta.
    Natomiast pomysł z przekierowywaniem z karty zamieszczonej w ruterze na
    telefon jest super. Mógłbyś zdradzić jak to zrobiłeś, tj przez stronę
    internetową czy przez telefon? No i czy jest także możliwość
    przekierowywania SMSów?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: