  • 1. Data: 2011-02-06 09:03:51
    Temat: Kontent DIVa wypycha go tymczasowo kosztem miejsca sąsiedniego DIVa
    Od: "m&m" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jest następujący problem. Stronę mam podzieloną na 2 części. Lewa zajmuje 30%
    szerokości, prawa 70% (powiedzmy 2 DIVy). Po podmianie AJAXem kontentu prawej
    części (DIVa) chce aby się on rozszerzył na 100% kosztem lewej części. Chodzi o
    to aby kontent rozepchnął DIVa do którego jest wstawiany, bez zmiany jego stylu,
    klasy itd. Jest jeszcze myk, po podmienie kontentu na inny, prawa część powinna
    wrócić do wcześniejszych 70%, a lewa do 30%. Nie muszą to być DIVy, dałem
    przykładowo. Ma ktoś może jakiś pomysł?

  • 2. Data: 2011-02-06 14:33:15
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2011-02-06 10:03, m&m wrote:
    > wrócić do wcześniejszych 70%, a lewa do 30%. Nie muszą to być DIVy, dałem
    > przykładowo. Ma ktoś może jakiś pomysł?

    moze takie cos :

    .outer{
    display: table;
    width: 100%;
    }

    .outer>div{
    display: table-cell;
    border: 1px solid gray;
    }

    .left{
    width: 400px;
    }

    .expand .left{
    width: 40px;
    }

    </head>

    (w sensie zeby po wczytaniu dodac temu 'outer' klase 'expand')

  • 3. Data: 2011-02-06 15:26:41
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2011-02-06 10:03, m&m pisze:
> [...]
    > wrócić do wcześniejszych 70%, a lewa do 30%. Nie muszą to być DIVy, dałem

    <content></content>
    <sidebar></sidebar>
    sidebar { width:30%; overflow:hidden; }

    Do content wrzucasz sobie co chcesz, byle było opakowane w coś z
    float:left; i width:70% lub 100%, w zależności od potrzeb.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";