  • Data: 2017-04-18 11:43:20
    Temat: Re: Kontaktron - NC?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    EdiM <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Chodzi o to, że dla systemu jest to NC, czyli jak nie ma alarmu, to jest
    > zwarty. Jest zwarty bo magnes jest blisko.

    Czyli potwierdzają się moje przypuszczenia... i takie np:

    http://allegro.pl/kontaktron-n-o-w-obudowie-i6789221
    293.html
    http://allegro.pl/kontaktron-czujnik-kontaktronowy-t
    yp-05-no-i6217638207.html

    Wg Was one są NO w ujęciu elektronicznym, czy alarmowym?

    Ten np. piszą, że jest NO, i ewidentnie to do systemu alarmowego:

    http://allegro.pl/czujnik-magnetyczny-kontaktron-boc
    zny-64mm-no-i6543130442.html

    Ale piszą też:

    "Wyjście: NO - normalnie otwarty; Jeżeli 2 części czujnika są blisko
    siebie pojawia się przejście między kablami(NC),"

    Chyba trzeba kupić po prostu przełączny, bo nie widzę takich, które byłyby
    NC w ujęciu elektronicznym (a takiego potrzebuję - jak jest magnes, to
    prąd ma nie płynąć)... nie chcę kombinować z przykładaniem magnesu i
    osłabianiem jego pola drugim magnesem...

    http://allegro.pl/kontaktron-przelaczny-3-pin-no-nc-
    l-15-mm-i6780424284.html

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]