eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonsultanci Play.Re: Konsultanci Play.
  • Data: 2011-07-21 19:12:22
    Temat: Re: Konsultanci Play.
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-21 20:59, berloo pisze:
    > 21.07.2011 20:52 "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    > <m...@t...waw.pl> w wiadomości<news:j09se7$mga$1@news.onet.pl>
    > napisał(a):
    >
    >> To nie jest automatyczny system wywołujący, a przynajmniej nie taki w
    >> rozumieniu dyrektywy 97/7/WE.
    >
    > Dyrektywa mówi o automatycznym systemie wywołującym BEZ UDZIAŁU
    > ROZMÓWCY. W naszej ustawie tej drugiej części zabrakło, nie ma też
    > dokładnej definicji. Umyślnie lub nie, stworzono nie do końca precyzyjny
    > zapis, który wg moich informacji interpretowany jest m.in. jako zakaz
    > losowania czy też seryjnego wywoływanie numerów przez firmy zajmujące
    > się telemarketingiem.
    >

    Zgodnie z taką interpretacją, osoba prowadząca rozmowy o treści
    marketingowej, korzystająca z książki telefonicznej (obojętnie czy w
    outlooku na numerze stacjonarnym, czy na komórce, czy z numeru z książki
    pkt) zamiast wybrać numer ręcznie z klawiatury, popełnia wykroczenie.

    Było parę sporów o zawężającej i rozszerzającej implementacji dyrektyw w
    prawach krajowych i, w przypadku naszej branży, ETS zawsze stawał na
    stanowisku, że ma być tak jak w dyrektywie i nic więcej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: