  • 11. Data: 2015-12-16 14:20:49
    Temat: Re: Konsola a`la PC
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-16 o 10:37, RadoslawF pisze:

    > Tak.
    >

    > Pozdrawiam

    Trudna to operacja?

  • 12. Data: 2015-12-16 14:21:43
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-16 o 11:45, Robert Winkler pisze:

> [...]
    > jak US Air Force używało 1760 konsol PS3
    > połączonych razem jako jeden wielki cluster obliczeniowy.
    > Problemem dla nich stała się jedna z aktualizacji
    > która blokowała instalacje linux'a na nowych modelach PS3
    > nie mogli wiec dodawać kolejnych węzłów ani wymieniać uszkodzonych
    > konsol.
    >
    > W przypadku Xbox One wygląda to trochę inaczej,
    > Microsoft zapowiedział, że Windows 10
    > będzie darmową aktualizacją dla użytkowników Xbox'a.
    > Windows 10 w wersji dla Xbox'a
    > będzie miał oczywiście inny interfejs użytkownika,
    > bardziej zbliżony do tego z Windows Media Center.

    Myślałem o konsoli Xbox One, i używania jej w szerszym zastosowaniu niż
    tylko gry. Ale skoro dodatkowa instalacja systemu operacyjnego może być
    problemem, to czy nie dałoby się z niej zastosować w komputerowych
    zastosowaniach typu - przeglądanie stron www, poczta, komunikatory (z
    pominięciem Skype`a) i choćby usenet w oparciu o jej oryginalny soft?.

  • 13. Data: 2015-12-16 14:30:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-16 o 14:21, Trybun pisze:
> [...]
    > zastosowaniach typu - przeglądanie stron www, poczta, komunikatory (z
    > pominięciem Skype`a) i choćby usenet w oparciu o jej oryginalny soft?.

    A nie lepiej kupić sobie jakąś malinkę?
    Takie np. Raspberry kosztuje chyba porównywalnie do kontrolera do Twojej
    konsoli, a możesz na nim postawić sporo różnych systemów, ponoć włącznie
    z W10.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2015-12-16 14:58:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-16 o 14:20, Trybun pisze:

    > Trudna to operacja?

    Tak.
    Producenci konsol zabezpieczają się przed tym.
    I nie na każdej konsoli jest to możliwe.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-12-16 15:05:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-16 o 14:30, Adam pisze:

> [...]
    > Takie np. Raspberry kosztuje chyba porównywalnie do kontrolera do Twojej
    > konsoli, a możesz na nim postawić sporo różnych systemów, ponoć włącznie

    I dostaje bardzo wolny i mocno ograniczony sprzęt z linuxem (lub
    W10 w wersji dla telefonów i tabletów).
    Jako użytkownik malinki odradzam do takiego celu.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2015-12-16 15:55:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-12-16 o 13:17, RadoslawF pisze:

    > Nie ma na to przeglądarki stron www, filmy da się oglądać
    > pod warunkiem że soft ma odpowiedni kodek, w praktyce
    > robi się totolotek czy rozpozna i odtworzy.

    Coś tam moje PS4 odpala ale przyznam się że nie używam tego do oglądania
    filmów czy przeglądania WWW bo to jak dla mnie masochizm :)

    > Wbrew opinii fanatyków większość konsol to tylko
    > zabawki dla dzieci nie będące w stanie zastąpić normalnego
    > komputera.

    Ja tak traktuję konsolę :) jako zabawkę do grania dla mnie i dzieciaków :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2015-12-16 15:56:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-12-16 o 14:58, RadoslawF pisze:

    > Tak.
    > Producenci konsol zabezpieczają się przed tym.
    > I nie na każdej konsoli jest to możliwe.

    Nowe wersja FV na PS3 już chyba nie pozwalała na instalację obcego softu
    ale mogę się mylić.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2015-12-16 15:57:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Trudna to operacja?

    Instalacja Ubuntu 9.04 na konsoli PlayStation 3

    http://www.ubuntu-pomoc.org/instalacja-ubuntu-9-04-n
    a-konsoli-playstation-3/

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2015-12-16 17:24:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-16 o 15:55, Chris pisze:

    > Ja tak traktuję konsolę :) jako zabawkę do grania dla mnie i dzieciaków :)

    Chwila.
    Chodzi mi o odpalenie lunuxa na xbox360lunux

    https://www.youtube.com/watch?v=gqW-wHyR6Zs

  • 20. Data: 2015-12-16 17:44:22

    W dniu 2015-12-16 o 14:30, Adam pisze:
    > A nie lepiej kupić sobie jakąś malinkę?

    Pewnie że lepiej kupić jakiegoś polizingowca z core duo ;-) a najlepiej
    nowy blaszak za 700 złotych. Będzie gwarancja, usb 3.0, sata3 i takie
    tam :-)

    My tu dywagujemy jednak nad wykorzystaniem sprzętu który już jest i się
    nudzi :-) bez wydawania kasy.