  • Data: 2015-12-16 18:53:43
    Temat: Re: Konsola a`la PC
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 16 Dec 2015 14:30:32 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n4rp1m$jqf$1@usenet.news.interia.pl>
    od Adam <a...@p...onet.pl> :

    >A nie lepiej kupić sobie jakąś malinkę?
    >Takie np. Raspberry kosztuje chyba porównywalnie do kontrolera do Twojej
    >konsoli, a możesz na nim postawić sporo różnych systemów, ponoć włącznie
    >z W10.

    Raspi to komputer dla majsterkowiczów, natomiast ten Win 10 to Iot
    Core:
    http://www.techrepublic.com/article/windows-10-on-th
    e-raspberry-pi-what-you-need-to-know/
    Ilość dostępnego do Raspi sprzętu jest dość spora:
    http://elinux.org/RPi_Expansion_Boards
    Można sobie z niego zrobić prawie wszystko, co dusza zapragnie,
    natomiast jako desktop, to spisuje się ono dość marnie. Dobrze się
    sprawdza jako emulator starszych konsol/komputerków:
    http://lifehacker.com/how-to-turn-your-raspberry-pi-
    into-a-retro-game-console-498561192
    Raspi można zastosować jako centrum multimedialno internetowe do
    jakiegoś starszego TV(XBMC/Kodi), ale szału nie ma nawet z wersją B2.