    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Konsola "Rambo" i kartridże z Atari 2600
    Date: Thu, 27 Feb 2020 00:38:03 +0100
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5e56c9bc$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>

    W dniu .02.2020 o 22:39 Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> pisze:

> [...]
    -stacji-pkp-znowu-dziala-nawet-zagralismy-na-nim-w-g
    re/ar/c1-14733732

    > Tu trochę więcej szczegółów (ale bez przesady), odnośnie tego co robiły
    > na PKP:
    > https://www.historiainformatyki.pl/historia/skan.php
    ?doc_id=1922&type=pdf&for_download=1

    > ATSD, to te wojskowe RODAN-y (opisane na końcu) czadersko wyglądały:
    > http://u.42.pl/13XyN

    :)
    Wszystkie wersje Rodan to były Odra 1325 i wyglądały równie cywilnie.
    Instalowano je np. na standardowych naczepach TIR (o ile sobie
    przypominam, widziałem taką całkowicie cywilnie oznaczoną, choć była na
    stanie jednej z JW).

    Tu masz jednostkę centralną ODRA 1325/Rodan:
    https://historiainformatyki.pl/dokument.php?nrar=2&n
    rzesp=2&sygn=II/1/1&handle=19

    Być może zdjęcie w prawym górnym rogu przedstawia procesor Rodan, reszta
    zdjęć to zapewne Teslowska RAMONA/TAMARA.

    --
    Trefniś