-
X-Received: by 10.157.29.252 with SMTP id w57mr3086754otw.16.1473210283686; Tue, 06
Sep 2016 18:04:43 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.29.252 with SMTP id w57mr3086754otw.16.1473210283686; Tue, 06
Sep 2016 18:04:43 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
om!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
media.com!feed-me.highwinds-media.com!m9no1396690qte.0!news-out.google.com!b44n
i645qte.0!nntp.google.com!m9no1396688qte.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
o.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 6 Sep 2016 18:04:42 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <nqn18m$qf3$7@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=88.156.243.214;
posting-account=9EdknwkAAABMEIV_XqfTJUxcYs_LujRw
NNTP-Posting-Host: 88.156.243.214
References: <nqd5ch$vmh$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<5...@g...com>
<8...@g...com>
<1...@i...dyndns.org.invalid.160904.invalid>
<nqj7un$u7c$1@dont-email.me> <nqk39g$1ju$3@node2.news.atman.pl>
<nqkqot$qv5$1@dont-email.me> <nqn18m$qf3$7@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
From: laisar <k...@o...pl>
Injection-Date: Wed, 07 Sep 2016 01:04:43 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3281
X-Received-Body-CRC: 1900076441
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588057
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 6 września 2016 20:18:00 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
>
> obejrzyj sobie podwozie np. w Dacii.
> To nie jest to samo co dobrze zrobiona normalna konserwacja.
Specjaliści twierdzą inaczej - http://www.vibilagare.se/test/rost/Dacia
Oceniają w 5-stopniowej skali i mało które nowe auto dostaje max (nawet tzw premium),
bo wiele ma zakonserwowane wyłącznie połączenia blach.
Tymczasem wszystkie daćki mają porządny baranek na całym podwoziu i we wnękach kół
oraz obficie zalane woskiem profile zamknięte.
Duster dostał solidną "4", tak samo jak stare sandero - która to ocena powinna się
odnosić także do dawnych loganów we wszystkich odmianach, bo były zabezpieczane
dokładnie tak samo. Konkurencja na tym samym poziomie: mercedec glc, volvo v60, bmw
x1, audi a4.
Najsłabszą lodgy ocenili na "dwóję" - za niedoróby z początku produkcji w nowej
fabryce: niedomalowanego baranka i braki wosku w niektórych elementach. Tyle samo
dostały tegoroczne land rover discovery, toyota rav4, a jeszcze gorszy jest jeep
renegade 2015: "pała".
Nowy logan mcv ma "3" - podwozie jest zabezpieczone jak w dusterze, ale objiżyli
oceną za słabszą górną część karoserii. Nota jak u bmw x3, kia sportage, jaguara xe,
forda focusa...
Oczywiście ogólna jakość daciek jest niemal na pewno najniższa ze wszystkich
przykładowych modeli powyżej, ale akurat konserwacja jest właśnie w większości
"normalna i dobrze zrobiona".
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.16 08:41 Jacek
- 07.09.16 09:39 RadoslawF
- 07.09.16 10:18 laisar
- 07.09.16 10:25 sirapacz
- 07.09.16 12:41 cef
- 07.09.16 12:43 cef
- 07.09.16 13:11 sirapacz
- 07.09.16 15:08 cef
- 07.09.16 16:51 Cavallino
- 07.09.16 16:53 Cavallino
- 07.09.16 16:54 Cavallino
- 07.09.16 22:08 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=