  • 21. Data: 2014-11-21 09:17:27
    Temat: Re: Konkurs ...
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:m4mplg$loh$...@n...news.atman.pl...

    > A kiedy jest sie podejrzanym ?:)

    W momencie, kiedy proponują ci mandat albo skierowanie sprawy do sądu
    przeciwko tobie.

    X.

  • 22. Data: 2014-11-21 09:23:44
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > W momencie, kiedy proponują ci mandat albo skierowanie sprawy do sądu
    > przeciwko tobie.

    Nie chce mi sie tego ogladac, ale moze pytali sie przed "egzekucja" ?:)

  • 23. Data: 2014-11-21 10:13:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    > Prawo to on może sobie mieć. Dla mnie istotne jest co mi grozi jak
    > nie odpowiem ?

    do tego stosuje się Kodeks Postępowania w sprawach o Wykroczenia, który
    odwołuje sie do Kodeksu POstępowania Karnego.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2014-11-22 01:54:52
    Temat: Re: Konkurs na największe ścierwo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Nov 2014, Budzik wrote:

    > Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to
    > wykroczenie?

    IMO sprawa jest postawiona na głowie, kiedyś już pisałem,
    ale chyba na .prawo.

    Jest tak:

    - wg KW, osoba uprawniona do legitymowania ma prawo pytać
    o miejsce zamieszkania, zawód i miejsce pracy (tudzież obywatelstwo),
    odmowa odpowiedzi na *TE* pytania (lub wprowadzenie w błąd) owszem,
    jest wykroczeniem
    Zdaje się że zapodali ustnie przepis - art.65 KW:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,238,,201
    40725,ustawa-z-dnia-20051971-r-kodeks-wykroczen.html

    - policja ma obowiązek podać sądowi m.in. "sytuację materialną".
    Rzeczywiście gdzieś jest taki przepis, pewnie w "postępowaniu".
    Namiaru nie pamiętam.

    I teraz hint.
    Policja *swój* obowiązek naciąga, twierdząc, że to obwiniony
    ma (obowiązek) podać te dane.
    Komentuję i objaśniam - jeśli ktoś chce *sądowi* podać dane
    podane przez obwinionego jako dane *policji*, to niech również
    sądowi przedstawi zarzut postawiony przez obwinionego.
    Jako zarzut policji oczywiście.
    Brzmi on przeważnie tak: "nic nie zrobiłem" :P

    Policja po to ma prawo do "miejsca pracy i zawodu", aby dla
    sądu zebrać WIARYGODNE dane o "sytuacji materialnej", a nie
    kit, który obwiniony zechce wcisnąć, "pracuję u brata,
    brat pracy szuka, a majątek pożyczony" :>

    Tłumacząc na polski: "jak pan nam poda dobrowolnie swoje
    zarobki, to sprawdzimy albo nie, jak pan nie poda to będziemy
    musieli pisać do panskiego zakładu i do skarbówki; czy pan
    podaje?" IMO byłoby zgodną z prawem i prawdą "propozycją".

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2014-11-22 03:25:10
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 20 listopada 2014 18:56:48 UTC+1 użytkownik re napisał:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...

> [...]
    > --
    > A nie nie nie. Tu chodzi o to, że zatrzymano za przekroczenie prędkości a
    > ukarano zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego.
    >
    > Cwaniaczek prosił o wysyłanie pocztą bo pewnie nigdy by nie odrbrał...
    > --
    > I co by to miało zmienić ? Generalnie miał pełne prawo nie przyjmować
    > wezwania i nie można mu mieć tego za złe.
    >
    > Ale zaciekawiło mnie pytane o sytuacje materialną - brak odpowiedzi to
    > wykroczenie?
    > --
    > To jest szantaż. Podobnie jak zatrzymanie dowodu.

    Masz rację ze to szantaż. Często go stosują. Dlatego w sytuacji niepewnej nie należy
    dawać DR i PJ. Zapomniałem i przyjmuję stówę na klatę. Ubezpieczenie można im dać bo
    nie zabiorą. Dowodu Osobistego też nie zabierają. Parę razy w życiu byłem w niepewnej
    sytuacji. Nie danie im możliwości wykorzystania że są lepsi i mogą więcej, na
    przykład zabrać DR, bardzo korzystnie wpływa na stosunki międzyludzkie.

  • 26. Data: 2014-11-23 17:58:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

> [...]

    możliwości wykorzystania że są lepsi i mogą więcej, na przykład zabrać DR,
    bardzo korzystnie wpływa na stosunki międzyludzkie.
    Nie można okazać dokumentu i szybko zabezpieczyć ?

  • 27. Data: 2014-12-05 08:18:08
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 19 listopada 2014 20:14:46 UTC+1 użytkownik re napisał:

    tez dobre ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=YNenzqKFYpY

  • 28. Data: 2014-12-05 21:55:42
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-05 08:18, WS pisze:
    > W dniu środa, 19 listopada 2014 20:14:46 UTC+1 użytkownik re napisał:
    >
    > tez dobre ;)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=YNenzqKFYpY

    Ta "zajebiście piękna" dała niezłego popału, no ale nie dziwota skoro w
    żyłach miała ponad promil, no i teksty" a panowie to byli gnębienie w
    szkole że zostali policjantami?" :) że są do dupy i tym podobne :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K