eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-03-02 22:16:26
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-27 o 08:18, J.F. pisze:

    > Nie wiem jak to maja zorganizowane, ale tak na chlopski rozum -
    > zapisalem sie, wysyla trzecia firma. Potem wypowiadam umowe ... ale ta
    > trzecia firma nic o tym nie wie, sle dalej.

    jak napisałem wcześniej do dizel'a - nie jest to niemożliwe, ale nadal
    bardzo nieprawdopodobne. Zupełnie inną sprawą jest także kwestia
    zapłacenia za taką usługę. Kto normalny by zapłacił za coś co zamówił
    ktoś inny?

    > No ale tez kolega chyba wie co z karta robil.

    Pomysłowość świń-oszustów jest całkiem spora. Kiedyś moja mama chciała
    skoki pooglądać i z jakiś powodów przez TV było to niemożliwe, zupełnie
    przypadkiem rzuciła, że zaraz coś mi powie, tylko PIN do strony ze
    skokami przepisze. W ostatniej chwili ją powstrzymałem :)

    Wpisać gdzieś potwierdzenie rejestracji,czy inne pseudohasło, to wcale
    nie taka trudna rzecz.

    > Tylko ze tu byl modem. Bardzo sprytny wirus na peceta ?

    Pendrive roznoszą wirusy przez firmware sterownika usb, routery
    podmieniają dnsy, leptopy fałszują certyfikaty bezpieczeństwa... Nic
    mnie już nie zadziwi.

    > No, do serwisow operatora to akurat norma i nic nie potwierdzasz,
    > wystarczy podpis pod umowa ... a w przypadku prepaid to chyba zakup
    > startera :-)

    Hmm... dawno nie miałem umowy abonamentowej, ale wydaje mi się, że
    wymaga to jednak oddzielnego podpisu. Prepaidów miałem już sporo i nigdy
    czegoś takiego nie miałem.

    > Do serwisow trzecich chyba jeszcze nie bylo ... ale czemu nie ?

    Trzeba by było podpisać się pod czymś takim.