eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <54ecbbcd$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    <mck787$le2$1@adenine.netfront.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <54edb3ad$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <54edba7e$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <54edebbd$0$24203$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Date: Wed, 25 Feb 2015 20:33:16 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150225-2, 25.02.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 23
    Message-ID: <54ee22c5$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1424892613 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2199 89.72.242.154:3366
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1068095
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.4500723769100617907@news.neostrada.pl
    ...
    > On Wed, 25 Feb 2015 16:35:16 +0100, "J.F." <j...@p...onet.pl>
    > wrote:
    >> W sumie, jakby tak pare razy zaplacili po milionie za zamaskowane
    >
    > Heh, w tym momencie operator premium umarł ze śmiechu. Milion to jest
    > przychód jednego dnia z takiej usługi. Kary powinny być na poziomie
    > kilkudziesięciu mil. minimum.
    >


    Podstawą kwestią powinien być zwrot kosztów dla poszkodowanych z 10 krotna
    nawiązką. Co mi po wielomilionowych karach dla operatora, jeśli to ja
    zostałem oszukany (hipotetycznie) i straciłem pieniądze. Dla 100 zł mam
    zakładać sprawę w sądzie? Zadośćuczynienie dla poszkodowanych powinno być z
    automatu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: