  • 11. Data: 2018-06-03 12:16:19
    Temat: Re: Koniec tipo, koniec punto
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-06-2018 o 11:29, j...@i...pl pisze:

    > Tipo mi sie nawet podoba. Niestety, po blizszej styczności z tym autem
    > stwierdzam, że Siena/Palio były chyba lepiej spasowane we wnętrzu. W
    > fabrycznie nowym Tipo wszystko w środku skrzypi na potege. Silniki to
    > też jakaś porażka. Ten za 42 tysie to na 99% 95KM. Trochę słabo.

    A ktoś daje więcej w tej cenie?

  • 12. Data: 2018-06-03 12:57:46
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 3 Jun 2018 12:16:19 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >A ktoś daje więcej w tej cenie?

    W tej nie, ale jak nawet dopłacisz to i tak niewiele więcej
    dostaniesz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2018-06-03 14:13:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-06-2018 o 12:57, j...@i...pl pisze:

    > W tej nie, ale jak nawet dopłacisz to i tak niewiele więcej
    > dostaniesz.

    Ano właśnie.

  • 14. Data: 2018-06-04 08:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

> [...]
    > potege. Silniki to też jakaś porażka. Ten za 42 tysie to na 99%
    > 95KM. Trochę słabo. Silniki diesla też nie lepsze. Generalnie

    95KM dokładnie słabo - bedziesz ostatni na torze...
    Ale podobno szukamy ekologii - moze czas najwyzszy powiedziec sobie ze
    silniki 200 koni trują bardziej i ze do cywilnej jazdy własnie auta w
    okoli 100km beda ok?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 15. Data: 2018-06-04 09:10:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-02 o 23:36, Bolko pisze:
    > myślisz?
    >
    > PRZYCHODY: 22 miliardy złotych
    > WARTOŚĆ EKSPORTU: 15,7 miliarda złotych
    > LICZBA ZATRUDNIONYCH: 9 380 osób
    > LICZBA SPÓŁEK GRUPY: 17
    > ZAKŁADÓW PRODUKCYJNYCH: 10
    > WYPRODUKOWANYCH SAMOCHODÓW: 273,8 tys.
    > SAMOCHODÓW SPRZEDANYCH NA RYNKU POLSKIM: 24,7 tys.
    > DEALERÓW W SIECI SPRZEDAŻY FCA POLAND: 69

    O ile dobrze się orientuję, to FCA w Polsce przynosi od lat same straty.
    Bo sprowadzają z Włoch "złote klamki" do swoich samochodów tu
    produkowanych, więc podatków tu nie płacą. Jedyny zysk to praca i
    dostawcy podzespołów.
    T.

  • 16. Data: 2018-06-04 09:23:29
    Temat: Re: Koniec tipo, koniec punto. Tylko panda.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-02 o 20:15, Bolko pisze:
    > https://spidersweb.pl/autoblog/przyszlosc-fiata/
    >
    > To oznacza oczywiście ,,śmierć" Tipo. Oprócz tego, wiadomo już,
    > że leciwe Punto nie doczeka się następcy.
    > Marchionne powiedział również,
    > że ,,chce budować przyszły sukces Fiata także na modelu Panda".

    Plotki mówią, że produkcja Pandy znów ma być przeniesiona do Polski, bo
    tu koszty są znacznie niższe.
    T.

  • 17. Data: 2018-06-04 11:21:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > Ale podobno szukamy ekologii - moze czas najwyzszy powiedziec sobie ze
    > silniki 200 koni trują bardziej i ze do cywilnej jazdy własnie auta w

    Pytanie czy te auta po 200KM mają 200 patrz Dieselgate.
    A druga sprawa gdzie te 200KM wykorzystać.
    Miasto? gdzie jak światła za chwilę
    Drogi powiatowe/krajowe? gdzie jak z naprzeciwka ciąg samochodów
    Autostrady? czasami się przydaje jak jest duży ruch i chcesz się wbić
    na lewy pas który i tak za chwile zwalnia bo jakaś ciężarówka też
    zmienia pas

    W sobotę wracałem od Mamy ze wsi do Krakowa.
    40 km DK 40 km A4
    Z reguły zajmuje mi to ok 1,5h jak się postaram mniej.
    A w sobotę jechałem 1h 10 minut i to jadąc autostradą bardzo spokojnie bo lało jak
    cholera miejscami

  • 18. Data: 2018-06-04 15:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > Z reguły zajmuje mi to ok 1,5h jak się postaram mniej.
    > A w sobotę jechałem 1h 10 minut i to jadąc autostradą bardzo

    Czyli generalnie zgadzasz sie ze mna?
    Bo post brzmi tak jakbys dyskutował z moja teza ale tresc wskazuje ze sie
    zgadzasz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 19. Data: 2018-06-04 17:42:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2018 15:59:43 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Czyli generalnie zgadzasz sie ze mna?
    > Bo post brzmi tak jakbys dyskutował z moja teza ale tresc wskazuje ze sie
    > zgadzasz...
    tak :)
    chyba sie nie zrozumielismy wczesniej

  • 20. Data: 2018-06-04 18:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > chyba sie nie zrozumielismy wczesniej

    Dokładnie takie wrazenie odniosłem :)))
    Podsumowujac - chcemy byc eko - 200 i wiecej KM na łyzeczki. Badzmy eko
    przez ograniczanie spalania, uspakajanie ruchu, upłynnianie.
    Jak auta spala 30-40% mniej paliwa w miscie to przy tej samej ilosci aut,
    przy tych samych km zyskamy niesamowity spadek emisji, zapewne mniejsze
    korki, mniejszą ilosc kolizji i wypadków.

    100KM w aucie w zupełnosci wystarczy do normalnego poruszania się.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.