  • 31. Data: 2011-07-14 09:18:23
    Temat: Re: Koniec socjalnego w Telefrancy.
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    news:slrnj1m4g5.e6a.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Jak można wycofać ze sprzedaży coś, co nigdy nie było sprzedawane?

    Jak widzisz, przykład mojej byłej firmy jasno pokazuje, że można :)

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 32. Data: 2011-07-14 10:02:35
    Od: Kasia12345678 <7...@o...pl>

    Nie można. Jablotron kosztuje około 400zł -900zł.., bramka GSM około 220zł., a
    używany ED1 z simlockiem Ery około 100zł.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 33. Data: 2011-07-14 10:05:23
    Od: Kasia12345678 <7...@o...pl>

    Nie do końca tak jest w cenniku planów wycofanych jest coś takiego jak plan
    podstawowy dla ISDN, po prostu dopiszą tam odpowiedni punkt dla linii PSTN i zmienią
    stawkę dla linii analogowej.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 34. Data: 2011-07-16 12:16:13
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    wiatrak wystukał, co następuje:

    > Z dniem 1 września telefranca likwiduje abonament socjalny. Tzn.
    > zmienia jego nazwe na "podstawowy" i podnosi cenę ( z 28,29 na 31,98),
    > oraz zmienia zasady 15 bezpłatnych impulsów. Teraz trzeba wybrać czy
    > korzystamy z impulsów między 8-18 czy od 18-8-ej. Jeżeli wybierzemy
    > bezpłatne impulsy np. od 8-18 i nie wykorzystamy nawet jednego, to i
    > tak za każdy impuls o innej porze trzeba zapłacić.

    ee... gdzie o tych impulsach wyczytałeś? bo w mojej kopii sie czegos takiego
    nie doczytalem...

  • 35. Data: 2011-07-16 20:59:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Wojtek napisał:
    > wiatrak wystukał, co następuje:

    > ee... gdzie o tych impulsach wyczytałeś? bo w mojej kopii sie czegos takiego
    > nie doczytalem...

    No właśnie, miałem zapytać.
    Dostałem wczoraj fakturę i sześć stron dodatkowej makulatury, ale też
    nie mogę się doczytać, że darmowe impulsy są w określonych godzinach.

  • 36. Data: 2011-07-19 09:43:37
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    I jeszcze taką, która prądu nie wymaga, no powiedzmy przez rok-dwa lata
    (jakaś bateria litowa np.).
    Swoją drogą niezła nisza rynkowa by była.

    Co do Towjego pytania:
    quasi-podobnie działa Sferia z terminalem, do którego podłączasz jakiego
    chcesz analoga, ale Sferia ma swoje inne cholerne wady.

    -----
    > Czy można w miarę tanio kupić komórkę, którą odbiera się przez zdjecie
    słuchawki z widełek i rozłącza przez odłożenie słuchawki na widełki?

  • 37. Data: 2011-07-19 09:50:05
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Miałem na socjalnym abo na firmę ;-))

    -----

  • 38. Data: 2011-08-10 12:22:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *wiatrak* napisał(-a):

> [...]
    > wybierzemy bezpłatne impulsy np. od 8-18 i nie wykorzystamy nawet
    > jednego, to i tak za każdy impuls o innej porze trzeba zapłacić.

    Dopiero dzisiaj dostałem pismo z tą informacją i zachodzę w głowę jakie
    "obowiązujące przepisy prawa", bądź "decyzje regulacyjne", bądź
    "obowiązki TPSA jako przedsiębiorcy o znacznej pozycji rynkowej"
    zmuszają TPSA do podwyżki abonamentu o 13% (licząc od wartości netto)?
    Prezes UKE coś im kazał?
    Natomiast nie wiem czy to z mojej strony brak umiejętności czytania ze
    zrozumieniem, ale nie doszukałem się inforamcji, że trzeba się
    deklarować w jakich godzinach chcemy wykorzystać te 15 impulsów.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 39. Data: 2011-08-10 14:07:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 14:22:28 +0200, Big Jack napisał(a):
> [...]
    > "obowiązki TPSA jako przedsiębiorcy o znacznej pozycji rynkowej"
    > zmuszają TPSA do podwyżki abonamentu o 13% (licząc od wartości netto)?

    Obowiazkiem zarzadu jest dbac o interes :
    a) urzedu skarbowego,
    b) akcjonariuszy,
    c) wierzycieli.

    A nie klientow :-)

    byc moze UKE zmniejszylo doplaty.

    J.

  • 40. Data: 2011-08-10 14:35:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    bcyv04$....@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > Obowiazkiem zarzadu jest dbac o interes :
    > a) urzedu skarbowego,
    > b) akcjonariuszy,
    > c) wierzycieli.

    Żadne z powyższych nie kwalifikuje się do zacytowanych powodów :P

    > byc moze UKE zmniejszylo doplaty.

    Że co? Ktoś dopłacał do mojego abonamentu i nic o tym nie wiem?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675