  • 21. Data: 2011-07-11 17:06:20
    Temat: Re: Koniec socjalnego w Telefrancy.
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-07-11 18:13, J.F pisze:
    > Pytanie raczej jak sie to skonczy dla TP .. ubytek pol miliona abonentow ?
    > Czy dodatkowe wplywy jak po babci odziedziczy wnuczek i zechce miec
    > internet .. a tu trzeba za instalacje linii zabulic ..

    a co byś wolał w firmie takiej jak operator, x klientów z abonamentem bo
    28pln czy x\3 z abonamentem po 3x28 dla przykładu:)
    Logiczne jest że lepiej oddać iluś klientów a zostawić część z nich co
    dodatkowo neo wezmą.

  • 22. Data: 2011-07-11 17:08:21
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-07-11 11:12, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    .wroc.pl

    > Można było mieć jak się to załatwiło wcześniej. Później było
    > zdecydowanie trudniej lub wręcz wcale się nie dało.

    później wcale się nie dało. Kiedyś TP miała system osobny do neo i
    osobny do telefonii. Jak System od telefonii zaczął obsługiwać obie
    usługi to się nie dało na 100% bo nikt zamówienia nie wystawił.

  • 23. Data: 2011-07-12 09:48:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości

    >a co byś wolał w firmie takiej jak operator, x klientów z abonamentem
    >bo 28pln czy x\3 z abonamentem po 3x28 dla przykładu:)

    Co bym wolal to czesto od "wskaznikow" zalezy.
    Ktos sobie wymyli ze celem jest podniesc ilosc klientow o 3%, a tu
    takie dzialanie.

    W dodatku watpie zeby klient ktory siedzi na socjalnym zechcial
    zaplacic 3 razy wiecej. Czesc zaplaci pelny abonament, czyli chyba 2x
    wiecej, czesc zrezygnuje.
    Co moze summa summarum by sie TP oplacilo, bo wplywy te same a koszta
    mniejsze, ale obawiam sie ze z sytuacji skorzystaja Netia, dialog i
    inne "pasozyty", tlumaczac emerytom ze wcale nie musza placic 2x
    wiecej..

    >Logiczne jest że lepiej oddać iluś klientów a zostawić część z nich
    >co dodatkowo neo wezmą.

    I znow obawiam sie ze nie wezma. Do tej pory nie brali, to czemu
    mieliby teraz brac ?
    Moze gdyby TP miala nadmiar klientow i nowi wymagali inwestycji ...
    ale traca linie od lat, czyli sprzet stoi niewykorzystany.

    Jedyny zysk to tak jak pisze - babcia zrezygnuje, umrze, przyjdzie
    wnuczek i uslyszy - internet tak, ale 600zl za instalacje nowej linii.
    Albo 300 i dwuletnia umowa.

    J.

  • 24. Data: 2011-07-12 10:13:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F napisał:

    >Z telefonami "dla seniora" to nie chodzi o głupotę, tylko o co
    >innego.
    >Drobnych literek nie widać. To się robi jeszcze przed emeryturą.

    Nie tylko, zbyt skomplikowane menu przeraza, jak ktos nie
    przyzwyczajony do komputera to ma klopot.
    A on by chcial tak normalnie - otworzyc notes, wpisac numer i
    porozmawiac :-)

    J.

  • 25. Data: 2011-07-12 11:24:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Nie tylko, zbyt skomplikowane menu przeraza, jak ktos nie
    > przyzwyczajony do komputera to ma klopot.

    Różne rzeczy można o mnie mówić, ale raczej nie to, że nie jestem
    przyzwyczajony do komputera. Ale menu w telefonie czasem mnie przeraża.
    Bo przyzwyczaiłem się, że w komputerze mam jak chcę, a w telefonach
    jest z tym kłopot.

    > A on by chcial tak normalnie - otworzyc notes, wpisac numer i
    > porozmawiac :-)

    Ilu takich jest? A poza tym, jeśli rzeczywiście tak chce, to w czym
    problem? Przecież w każdym telefonie tak się da. Może z wyjątkiem
    tych wybrakowanych, w których nie zamontowano klawiszy.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2011-07-12 12:13:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:

    > Ilu takich jest? A poza tym, jeśli rzeczywiście tak chce, to w czym
    > problem? Przecież w każdym telefonie tak się da. Może z wyjątkiem
    > tych wybrakowanych, w których nie zamontowano klawiszy.

    Jak bedzięcie mieli w rodzinie osobę, która nie jest w stanie znaleźć
    na słuchawce zielonego przycisku, albo która w ogóle nic lub prawie
    nic nie widzi, to pogadamy.

    MJ

  • 27. Data: 2011-07-12 13:58:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski znalazł właściwe przyciski by napisać:

    > Jak bedzięcie mieli w rodzinie osobę, która nie jest w stanie znaleźć
    > na słuchawce zielonego przycisku, albo która w ogóle nic lub prawie
    > nic nie widzi, to pogadamy.

    To "albo" pokazuje dwie różne rzeczy. Czy przycisk z cyferką znaleźć
    łatwiej niż ten zielony? Jeśli tak, to rzeczywiście najlepiej komuś
    takiemu używać telefonu z widełkami i słuchawką. Może nawet z tarczą
    -- nie znam się na tym, ale zakładam, że Alzhaimer może wykasować
    z pamięci przyciski, a pozostawić wspomnienie tarczy.

    W przeciwnym razie potrzebny "telefon dla seniora", to nie jakiś sprzet
    dla idiotów, jak niektórzy chyba tu sugerują, tylko ergonomicznie
    zaprojektowane urządzenie. Dobrej klawiatury z wypukłymi przyciskami
    można używać nawet bez patrzenia na nią.

    -- Jarek

    PS
    Komórke można ustawić tak, by rozmowę odbierało się przez wciśniecie
    dowolnego przycisku.

  • 28. Data: 2011-07-12 17:40:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:

    > Komórke można ustawić tak, by rozmowę odbierało się przez wciśniecie
    > dowolnego przycisku.

    Każdą komórkę? I rozłączało też? Tu najgorzej wypadają słuchawki
    bezprzewodowe do telefonów stacjonarnych, jak nie rozłączy, to już na
    ten numer nie zadzwonisz...

    Eh, te wynalazki...

    MJ

  • 29. Data: 2011-07-12 18:22:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Każdą komórkę?

    Skąd mam wiedzieć, czy każdą? W moich tak było odkąd pamiętam, widać
    wszystkie porządne to mają. Przeważnie miałem Nokie. W 6310i jest to
    w Menu [4]Ustawienia >> [3]Ustawienia połączeń >> [2]Dowolny klawisz
    odbioru >> [1]Tak. Numerki w nawiasach są na przykład dla osób
    niewidomych, lub po prostu ceniących sobie wygodę -- klawisze "M4321"
    włączają tę funkcję, a "M4322" wyłączają. Mnie się czasem zdarza podczas
    prowadzenia samochodu włączać BT w telefonie (menu i cztery jedynki)
    -- całkiem na ślepo.

    > I rozłączało też?

    Jako emulacja trzaśnięcia słuchawką o widełki? Jak się rozmówca rozłączy,
    to mój telefon po chwili robi to samo. Mnie to wystarcza. Nie wszystkie
    komórki tak mają?

    > Tu najgorzej wypadają słuchawki bezprzewodowe do telefonów stacjonarnych,
    > jak nie rozłączy, to już na ten numer nie zadzwonisz...

    W domu jako słuchawki bezprzewodowej używam komórki z WiFi. Ona rozłącza
    się sama. Mam jeszcze słuchwakę DECT Panasonic. Ta nie rozłącza, za to
    po pewnym czasie wyje dość głośno gdy jest włączona, a połączenie nie
    jest zestawione. Dodzwonić się w tym czasie do mnie można -- inny telefon
    zrobi dzyń-dzyń.

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2011-07-14 09:13:03
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Czy można w miarę tanio kupić komórkę, którą odbiera się przez zdjecie
    > słuchawki z widełek i rozłącza przez odłożenie słuchawki na widełki?
    > Serio pytam.

    W rzeczy samej, można.

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com