  • 11. Data: 2011-05-10 12:54:02
    Temat: Re: Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, AZ <a...@g...com> wrote:

    > No plan jest by choc raz w tym roku pojechac zobaczyc co da rade walcem
    > wykrecic, jak narazie to spac nie moge ze kupilem walca a nie jakies R1
    > czy inne GSX-R ale glupi sobie mowilem "nie kreci mnie zapierdalanie,
    > kupie sobie fajny ciezki turystyczny motocykl", coz...

    Poza tym kto mnie tam wpusci z moimi zajebistymi tlumikami? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-05-10 13:05:39
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-10 14:48, Piotr Klimek pisze:

    > Tylko, ze te zamkniete obiekty sa daleko i drogo. A pod nosem mam hektary
    > lasow, ktore moge ujezdzac endurakiem.

    nu nu wandalu!

    pozdr
    newrom

  • 13. Data: 2011-05-10 13:13:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 10 May 2011 12:52:52 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A mnie to jakos nigdy nie fascynowalo, chyba ze mi sie kiedys czarne
    > znudzi.

    Tez mi sie kiedys wydawalo, ze bloto jest brudne i nieciekawe :)

> [...]
    > czy inne GSX-R ale glupi sobie mowilem "nie kreci mnie zapierdalanie,
    > kupie sobie fajny ciezki turystyczny motocykl", coz...

    Ja bylem w kwietniu i teraz mam zamiar wybrac sie chyba w czerwcu. W
    porownaniu z Nowodworem to niebo i ziemia (zwlaszcza w kwestii
    bezpieczenstwa). Jak mi sie nie odwidzi to w garazu sie kiedys pojawi cos
    mniejszego niz SV :) Tez chcialem miec motocykl do wszystkiego i w sumie to
    nawet fajnie sie tym jezdzi po torze, ale nie bez powodu zaowdnicy nie siadaja
    od razu na litra. W poznaniu wykrecilem cos w okolicach 2:15 tylko raz zmieniajac
    bieg a poza tym to caly tor mozna przejechac na 3 biegu a i tak mocy/momentu jest
    za duzo jak na moje umiejetnosci.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2011-05-10 13:14:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 10 May 2011 12:54:02 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Poza tym kto mnie tam wpusci z moimi zajebistymi tlumikami? ;-)

    Ostatnio nie bylo badan technicznych wcale.

  • 15. Data: 2011-05-10 13:17:04
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 10 May 2011 15:05:39 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > nu nu wandalu!

    Ja jestem z tych dobrych - zglaszam nielegalne wysypiska :)

  • 16. Data: 2011-05-10 13:56:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Piotr Klimek napisał(a):
    > Ja jestem z tych dobrych - zglaszam nielegalne wysypiska :)

    To zglos tez AZeta, przyjada smieciarka po kawasaki.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2011-05-10 14:00:45
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** KJ Siła Słów
    Bo motocykle to nasza pasja, synku.

    Chyba wasza u mnie to juz obowiazek...

    *** A sorry, dziadku.

    A zebys wiedzial...

    *** Dodziurkuj se bardziej bedzie dzialac od 50 i doszyj wstawki z
    przezroczystego tiulu w newralgiczne miejsca.
    W kroku na przykład.

    Wtedy beda po wiedensku, jajka w sensie...

    *** A kto będzie siał strach i przerażenie na warszawskich ulicach?
    Kto wprawi miasto w zadziwienie - prędkością i rykiem wydechu?
    Kto będzie zostawiał swój ślad na ziemi w postaci porysowanych
    karoserii, powybijanych szyb i pourywanych lusterek?

    Zostawiam to mlodszym - ja juz swoje na kolegiach ds. wykroczen
    odstalem, przed cialem orzekajacym o sumie wieku cos w okolicach debu
    "Bartek"

    *** Sam mam zapierdalać na nasza wspólna złą opinię, zazdrość
    właścicieli
    porszaków, bentejów a nawet opli?

    I fiatow koniecznie dodaj fiaty...

    *** Sam mam ciężko tyrać na ulotny zachwyt skąpo ubranych kobiet?

    Wzrok juz nie ten nie ma czasu na ogladanie sie...

    *** W necie to miliony motonitów, każdy ma litra w sigu (oprócz
    Jamesa),
    Ale żeby wyrabiać konkretne godziny lansu na mieście... to jak zwykle
    nie ma kim.

    Zrobmy tak - Ty lansuj sie za nas dwoch na miescie - ja dorobie
    historie.

  • 18. Data: 2011-05-10 14:02:58
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Kamil Nowak 'Amil'
    To zglos tez AZeta, przyjada smieciarka po kawasaki.

    Cos w tym jest - szef przyszedl do mnie czy nie mam chetnego na jakas
    swieza 14ke za 20 tysi.
    Taniej jak ja wywiesc i zrecynglingowac

  • 19. Data: 2011-05-10 14:08:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, Tytus <v...@o...pl> wrote:

    > *** A sorry, dziadku.
    >
    > A zebys wiedzial...

    To kiedy kupujesz czopka?? Moze jakies VTX 1800... albo Vulcan?

    > *** Sam mam zapierdalać na nasza wspólna złą opinię, zazdrość
    > właścicieli
    > porszaków, bentejów a nawet opli?
    >
    > I fiatow koniecznie dodaj fiaty...

    Byc moze jutro zazdrosc pana od fijata zostanie nagrodzona przez sond.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-05-10 14:10:12
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-10 16:00, Tytus pisze:

    > Wtedy beda po wiedensku, jajka w sensie...

    I dobrze, troszke cesarsko-krolewskiego stylu jest w tym wieku bardziej
    niz na miejscu.

    > "Bartek"

    Nia znam goscia, czym jezdzi?

    > I fiatow koniecznie dodaj fiaty...

    Na fiaty to mi jeszcze brakuje efektu, trza by scorpiona abo yosimure i
    jakies diody...

    > *** Sam mam ciężko tyrać na ulotny zachwyt skąpo ubranych kobiet?
    >
    > Wzrok juz nie ten nie ma czasu na ogladanie sie...

    To one maja patrzec, Ty masz tylko zaszczycac spojrzeniem, abo nie
    zaszczycac.

    > Zrobmy tak - Ty lansuj sie za nas dwoch na miescie

    Za dwoch? ja juz za 4 robie.

    > ja dorobie
    > historie.

    Nie bedzie mi zaden Hondziarz dorabial, co to to nichuja!

    KJ