  • 21. Data: 2011-05-10 14:12:16
    Temat: Re: Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, Tytus <v...@o...pl> wrote:

    > ***Kamil Nowak 'Amil'
    > To zglos tez AZeta, przyjada smieciarka po kawasaki.
    >
    > Cos w tym jest - szef przyszedl do mnie czy nie mam chetnego na jakas
    > swieza 14ke za 20 tysi.
    > Taniej jak ja wywiesc i zrecynglingowac

    Ty lepiej uwazaj zeby zoltego niezrecynklingowali jak zostawisz je na
    chwile na chodniku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-05-10 16:39:08
    Od: PN <k...@w...pl>

    W dniu 2011-05-10 13:56, Tytus pisze:

    > No i jutro w krotkich spodenkach i koszulce polo i w sandalach i jecie
    > pojade do roboty.
    > na skutrze.

    Kolega mi ostatnio pokazywał blizne na plecach (zamiast pleców). Jechał
    skuterkiem w krótkim rekawku, i miał "szlifa" przy predkosci ok 60 km/h.
    Jakis dzieciak dla zabawy rzucił go kamieniem.

  • 23. Data: 2011-05-10 17:44:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-10 16:02, Tytus pisze:

    > Taniej jak ja wywiesc i zrecynglingowac

    Mógłbyś nie robić ortów?Ciężko od koliny odróżnić:P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2011-05-10 18:50:17
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Za dwoch? ja juz za 4 robie.

    To moze we czwartek polansujemy siem wieczorkiem w route66, jest czad mozna
    spotkac skodziarzy i tych no tych najgrozniejszych z MC.
    A i posmiejemy sie z zatrzmanego PR jednego naszego kolegi

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 25. Data: 2011-05-10 18:51:08
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    Mógłbyś nie robić ortów?Ciężko od koliny odróżnić:P

    Sorka roboty huk :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 26. Data: 2011-05-10 18:58:19
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    a pozniej juz wychodzi tak http://www.youtube.com/watch?v=2iB9U30qUak

    Ale o co chodzi ??? o niesprawny amor tylnego zawiasu???

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 27. Data: 2011-05-10 19:01:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > *** "AZ"
    > a pozniej juz wychodzi tak http://www.youtube.com/watch?v=2iB9U30qUak
    >
    > Ale o co chodzi ??? o niesprawny amor tylnego zawiasu???

    O moment odkrecania manetki. Amor jest sprawny, ino on jest turystyczny
    a nie do pycenia po krzywych winklach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2011-05-10 19:03:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-10, Tytus <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > spotkac skodziarzy i tych no tych najgrozniejszych z MC.
    > A i posmiejemy sie z zatrzmanego PR jednego naszego kolegi

    Widze ze koledze sie spodobalo, moze czas sie zapisac do MC? Smiac sie
    nie bedziemy, bedziemy pic cole za wygrana sprawe z kierownikiem sijeny.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2011-05-10 19:33:51
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2011-05-10 21:01, AZ pisze:

    > ino on jest turystyczny a nie do pycenia po krzywych winklach.

    Trzeba bylo PanEuro kupic, lepiej się w zakretach sprawdza ;))
    http://www.youtube.com/watch?v=rPU1BExeGQM
    ErneST

  • 30. Data: 2011-05-10 21:18:57
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > A kto będzie siał strach i przerażenie na warszawskich ulicach?
    > Kto wprawi miasto w zadziwienie - prędkością i rykiem wydechu?
    > Kto będzie zostawiał swój ślad na ziemi w postaci porysowanych
    > karoserii, powybijanych szyb i pourywanych lusterek?

    Baaaardzo miły post, trafia w sedno

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka