  • Data: 2013-01-09 02:06:01
    Temat: Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF

    >Zakłada że proponowanym, pojedź innym i sprawdź co on na to.

    Mowisz o nawigacji samochodowej. Watpie zeby on do tego geotagowania ogrodu uzywal
    czegos takiego.

    Jesli jednak zabierzesz tego gpsa na spacer to zobaczysz, ze tych kilkusetmetrowych
    odchylen raczej nie ma. Jakis czas temu nagralem na potrzeby innej dyskusji przejazd
    motocyklem po parkingu.

    Oto nagranie z kamery:
    https://picasaweb.google.com/iguan007/Rozne#54168153
    79655648002

    A oto log gps: https://picasaweb.google.com/iguan007/Rozne#54168154
    14664819250

    Moze ja mam jakis wspanialy gps, a moze straszenie kilkusetmetrowymi odchyleniami
    (zebranymi z calodziennego lezenia gps w budynku) to troche przesada. Co zreszta
    widzimy na drugim obrazku ktory chwdp przedstawil.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007