  • 1. Data: 2013-06-03 13:15:34
    Temat: Koniec dokarmiania
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Ogłaszam definitywny koniec dokarmiania.

    Włodek

  • 2. Data: 2013-06-03 13:34:46
    Temat: Re: Koniec dokarmiania
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    popieram i od razu do europy...

  • 3. Data: 2013-06-03 18:28:38
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a co tam, co myślicie o tej peowskiej kur... która nie przyjeła pisowca do
    unii europejskiej? może złamas adam się wypowie?

  • 4. Data: 2013-06-03 18:43:18
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-03 13:15, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Ogłaszam definitywny koniec dokarmiania.

    No więc poświeciłem w końcu swój cenny czas, i znalazłem jak to się w
    thunderbirdzie robi, i naszemu panu trollowi już dziękujemy...

  • 5. Data: 2013-06-03 19:01:10
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    taaak, ogłoś to jeszcze na sumie z prezydentem Komorowskim...

  • 6. Data: 2013-06-03 19:18:59
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No więc poświeciłem w końcu swój cenny czas, i znalazłem jak to się w
    > thunderbirdzie robi, i naszemu panu trollowi już dziękujemy...

    działa ! Troll znikł - fajne, polecam.

  • 7. Data: 2013-06-03 19:25:17
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 03.06.2013 18:43, sundayman wrote:

    > No więc poświeciłem w końcu swój cenny czas, i znalazłem jak to się w
    > thunderbirdzie robi

    To powiedz mi przy okazji jak ustawić autodetekcję UTF-8.
    Uparcie przestawia mi się na ISO-8859-2.

    Mirek.

  • 8. Data: 2013-06-03 19:31:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tak koniecznie pochwal się na sumie...

  • 9. Data: 2013-06-03 20:02:50
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To powiedz mi przy okazji jak ustawić autodetekcję UTF-8.
    > Uparcie przestawia mi się na ISO-8859-2.

    Powiedziałbym, gdybym wiedział :)
    W temacie thunderbirda ratuję się zwykle wujkiem Dobra Rada Google.
    Jakoś nie bardzo ten program znam od podszewki... Chociaż używam i
    generalnie jest OK.

  • 10. Data: 2013-06-03 20:15:11
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-06-03 19:25, Mirek pisze:

    > To powiedz mi przy okazji jak ustawić autodetekcję UTF-8.
    > Uparcie przestawia mi się na ISO-8859-2.

    Narzędzia-> opcje->wyswietlanie->formatowanie->czcionka->zaawans
    owane:
    zastaw znaków.
    [jest to bardziej intuicyjne niż wygląda;)]

    To chyba to.

    pzdr
    bartekltg