  • Data: 2019-11-13 20:28:46
    Temat: Re: Koniec balu panno Lalu?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to zlecić i ujawnić. Metody są.

    No to zleć i ujawnij. Policja je gmatwa, żeby nadmuchać problem.

    > Są też dane porównawcze z innych
    > krajów, gdzie takie badania zrobiono.

    Dawaj - pogadamy.

    > Że co?? Jaki test??

    http://www.parpa.pl/images/file/Autodiagnoza_1.pdf

    Załóżmy klienta co pije dwa czasem trzy piwa w piątek i sobotę z
    kolegami. Powiedzmy, że dwa razy do roku napije się po 0,7 na dwóch i
    się nawali (bo mało trenuje). Nazwijmy go Januszem. Janusz zbiera punkty

    3+2+3+0(ale pytanie jest tendencyjne)+1+1+1+0+0.

    11 punktów - ryzykowne spożycie;)

    > I skąd zainteresowanie tworzeniem problemu?

    Z nazwy - zajmują się rozwiązywaniem problemów alkoholowych:P Więc ich
    sensem istnienia jest istnienie takich problemów.

    > Shrek, czasem piszesz cos do
    > rzeczy ale tym razem dajesz d...

    Nie wydaje mi się. Kiedyś pisałem. 50% pijanych to byli rowerzyści, z
    pozostałych 30% to byli poniżej 0,5. Co oznacza, że około 2/3 co
    wydmuchali u nas i zostali zauważeni przez system w statystykach po
    drugiej stronie odry byliby... trzeźwi. Jeśli to nie jest sztuczne
    dmuchanie problemu, to nie wiem co jest. Jeszcze raz napiszę - 2/3
    "pijanych kierowców" wedle cywilizowanych norma było trzeźwych!

    --
    Shrek