eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipKoniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?
    Date: Wed, 9 Nov 2011 19:00:46 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 53
    Message-ID: <j9ef4f$ca4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j95oan$8ra$1@inews.gazeta.pl> <p...@n...e-utp.net>
    <j96g75$eu9$1@news.onet.pl> <8...@n...e-utp.net>
    <j99ip6$9vp$1@news.onet.pl> <j99kuj$726$1@inews.gazeta.pl>
    <y71ys04d9g4w$.bknqnbty5spw.dlg@40tude.net>
    <j9cc2a$jh4$1@inews.gazeta.pl> <j9cckr$f86$1@news.onet.pl>
    <j9cdic$nbl$1@inews.gazeta.pl> <j9denh$4s3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.200.93.101
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1320861648 12612 91.200.93.101 (9 Nov 2011 18:00:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Nov 2011 18:00:48 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: tckali
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95814
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości
    news:j9denh$4s3$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 09-11-2011 00:21, Tomek pisze:
    >> On 2011-11-09 00:06, Tomasz Śląski wrote:
    >>> W dniu 2011-11-08 23:56, Tomek pisze:
    >>>
    >>>> Zasadniczo koszt odbiornika przerzucony jest na klienta. To na kliencie
    >>>> spoczywa dostosowanie się do standardu (oczywiście jeśli chce z niego
    >>>> korzystać). To samo przerabialiśmy już w latach 90'tych(?) kiedy to
    >>>> było
    >>>> masowe przestrajanie odbiorników radiowych .
    >>>
    >>> Jest pewien problem: o ile w przypadku TV, radia, prądu, gazu czy nawet
    >>> zwykłego telefonu, klient będzie złorzeczył, ale koniec końców przełknie
    >>> zmiany na swój koszt. Internet natomiast jest tak dziwnie 'zepsutym'
    >>> medium, że tu wszystko ma być za darmo. Bo tak, bo operator to Matka
    >>> Teresa (choć pewności do do jej bezinteresowności nie ma, ale synonim
    >>> pozostał), bo operatorowi z nieba nakapało. Bo jak klient wetka
    >>> odwrotnie kabelek do gniazdka i wezwie serwis do 'niedziałającego'
    >>> internetu, a serwis za usługę poprawnego wetkania kabelka skasuje 50 zł,
    >>> to klient grozi zerwaniem umowy i pójściem do Polsatu, 'bo tam panie
    >>> 'stomega' dają za darmo'. Ktoś taką atmosferę wytworzył...
    >>>
    >> Zgodzę się z Tobą...
    >> ale na temat psucia klientów proponuję założyć osobny wątek... myślę, że
    >> byłby bardzo ciekawy i pouczający ;)
    >>
    >> Zasadniczo chodziło mi o jedną rzecz - jeśli klient sam kupił sobie
    >> urządzenie - to ponosi koszty jego eksploatacji/wymiany i napraw usterek.
    >>
    >>
    >> Operator ma robić to i tamto ...
    >> To trochę tak jakby dzwonić do elektrowni i .... Panie żarówka mi się
    >> przepaliła.... wymienicie ?
    >>
    >> :)
    >>
    >
    > troche nie trafione. przepalila sie ze starosci, czy dlatego ze ZE zmienil
    > napiecie z 230 na 6800V?

    no wlasnie apropos 230V;)
    trzeba ethernetkillera do routera podpiac i klient bedzie mial okazje
    wymienic router;)


    --
    pozdr


    tck(at)top.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: