eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipKoniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: K <g...@z...gov.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?
    Date: Wed, 09 Nov 2011 09:47:44 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <j9denh$4s3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j95oan$8ra$1@inews.gazeta.pl> <p...@n...e-utp.net>
    <j96g75$eu9$1@news.onet.pl> <8...@n...e-utp.net>
    <j99ip6$9vp$1@news.onet.pl> <j99kuj$726$1@inews.gazeta.pl>
    <y71ys04d9g4w$.bknqnbty5spw.dlg@40tude.net>
    <j9cc2a$jh4$1@inews.gazeta.pl> <j9cckr$f86$1@news.onet.pl>
    <j9cdic$nbl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: horiz0n.neozdrada.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1320828465 4995 193.106.129.2 (9 Nov 2011 08:47:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Nov 2011 08:47:45 +0000 (UTC)
    X-User: administratorinternetu
    In-Reply-To: <j9cdic$nbl$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95810
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09-11-2011 00:21, Tomek pisze:
    > On 2011-11-09 00:06, Tomasz Śląski wrote:
    >> W dniu 2011-11-08 23:56, Tomek pisze:
    >>
    >>> Zasadniczo koszt odbiornika przerzucony jest na klienta. To na kliencie
    >>> spoczywa dostosowanie się do standardu (oczywiście jeśli chce z niego
    >>> korzystać). To samo przerabialiśmy już w latach 90'tych(?) kiedy to było
    >>> masowe przestrajanie odbiorników radiowych .
    >>
    >> Jest pewien problem: o ile w przypadku TV, radia, prądu, gazu czy nawet
    >> zwykłego telefonu, klient będzie złorzeczył, ale koniec końców przełknie
    >> zmiany na swój koszt. Internet natomiast jest tak dziwnie 'zepsutym'
    >> medium, że tu wszystko ma być za darmo. Bo tak, bo operator to Matka
    >> Teresa (choć pewności do do jej bezinteresowności nie ma, ale synonim
    >> pozostał), bo operatorowi z nieba nakapało. Bo jak klient wetka
    >> odwrotnie kabelek do gniazdka i wezwie serwis do 'niedziałającego'
    >> internetu, a serwis za usługę poprawnego wetkania kabelka skasuje 50 zł,
    >> to klient grozi zerwaniem umowy i pójściem do Polsatu, 'bo tam panie
    >> 'stomega' dają za darmo'. Ktoś taką atmosferę wytworzył...
    >>
    > Zgodzę się z Tobą...
    > ale na temat psucia klientów proponuję założyć osobny wątek... myślę, że
    > byłby bardzo ciekawy i pouczający ;)
    >
    > Zasadniczo chodziło mi o jedną rzecz - jeśli klient sam kupił sobie
    > urządzenie - to ponosi koszty jego eksploatacji/wymiany i napraw usterek.
    >
    >
    > Operator ma robić to i tamto ...
    > To trochę tak jakby dzwonić do elektrowni i .... Panie żarówka mi się
    > przepaliła.... wymienicie ?
    >
    > :)
    >

    troche nie trafione. przepalila sie ze starosci, czy dlatego ze ZE
    zmienil napiecie z 230 na 6800V?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: