eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipKoniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Tomek <t...@f...elblag.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?
    Date: Wed, 09 Nov 2011 00:21:45 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <j9cdic$nbl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j95oan$8ra$1@inews.gazeta.pl> <p...@n...e-utp.net>
    <j96g75$eu9$1@news.onet.pl> <8...@n...e-utp.net>
    <j99ip6$9vp$1@news.onet.pl> <j99kuj$726$1@inews.gazeta.pl>
    <y71ys04d9g4w$.bknqnbty5spw.dlg@40tude.net>
    <j9cc2a$jh4$1@inews.gazeta.pl> <j9cckr$f86$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: static69-179.tvk.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1320794508 23925 217.173.179.69 (8 Nov 2011 23:21:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Nov 2011 23:21:48 +0000 (UTC)
    X-User: tomekwin
    In-Reply-To: <j9cckr$f86$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95807
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-11-09 00:06, Tomasz Śląski wrote:
    > W dniu 2011-11-08 23:56, Tomek pisze:
    >
    >> Zasadniczo koszt odbiornika przerzucony jest na klienta. To na kliencie
    >> spoczywa dostosowanie się do standardu (oczywiście jeśli chce z niego
    >> korzystać). To samo przerabialiśmy już w latach 90'tych(?) kiedy to było
    >> masowe przestrajanie odbiorników radiowych .
    >
    > Jest pewien problem: o ile w przypadku TV, radia, prądu, gazu czy nawet
    > zwykłego telefonu, klient będzie złorzeczył, ale koniec końców przełknie
    > zmiany na swój koszt. Internet natomiast jest tak dziwnie 'zepsutym'
    > medium, że tu wszystko ma być za darmo. Bo tak, bo operator to Matka
    > Teresa (choć pewności do do jej bezinteresowności nie ma, ale synonim
    > pozostał), bo operatorowi z nieba nakapało. Bo jak klient wetka
    > odwrotnie kabelek do gniazdka i wezwie serwis do 'niedziałającego'
    > internetu, a serwis za usługę poprawnego wetkania kabelka skasuje 50 zł,
    > to klient grozi zerwaniem umowy i pójściem do Polsatu, 'bo tam panie
    > 'stomega' dają za darmo'. Ktoś taką atmosferę wytworzył...
    >
    Zgodzę się z Tobą...
    ale na temat psucia klientów proponuję założyć osobny wątek... myślę, że
    byłby bardzo ciekawy i pouczający ;)

    Zasadniczo chodziło mi o jedną rzecz - jeśli klient sam kupił sobie
    urządzenie - to ponosi koszty jego eksploatacji/wymiany i napraw usterek.


    Operator ma robić to i tamto ...
    To trochę tak jakby dzwonić do elektrowni i .... Panie żarówka mi się
    przepaliła.... wymienicie ?

    :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: