  • 11. Data: 2019-06-03 20:22:56
    Temat: Re: Koniec Atmana - jaki serwer news zamiast?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2019 o 20:19 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Z tego co tu piszą:
    > http://news.chmurka.net/lista.php
    >
    > to stamtąd niekoniecznie .

    Z zagramanicy nie przyjmuje - przynajmniej w lutym jeszcze nie przyjmowała.

    TG

  • 12. Data: 2019-06-03 20:29:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.06.2019 20:19, Cavallino pisze:

    > Z tego co tu piszą: http://news.chmurka.net/lista.php
    >
    > to stamtąd niekoniecznie .

    Sprawdzone organoleptycznie, nie w chmurce. Też tak rób.

  • 13. Data: 2019-06-03 20:32:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.06.2019 20:22, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Z zagramanicy nie przyjmuje - przynajmniej w lutym jeszcze nie przyjmowała.

    Jak mówią admini - dziwne, u mnie działa. W czerwcu.

  • 14. Data: 2019-06-03 20:39:41
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2019 o 20:32 collie <c...@v...pl> pisze:

    > Jak mówią admini - dziwne, u mnie działa. W czerwcu.

    Za miesiąc sprawdzę :-)

    TG

  • 15. Data: 2019-06-04 07:02:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-06-03 20:32, collie wrote:

    > Jak mówią admini - dziwne, u mnie działa. W czerwcu.

    Ostatnio sprawdzałem neostradę ze Słowacji i UK (przez VPN) - czytać
    było można wysyłać nie.
    Dlatego chmurka :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 16. Data: 2019-06-04 10:21:27
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-06-03 o 18:14, Cavallino pisze:
    > Ktoś coś wie, co sensownego zamiast serwera news Atmana?
    > Z końcem miesiąca ponoć go wyłączają, ale już teraz praktycznie nie
    > działa.....

    A czy na jakimś serwerze automatycznie wycinają irytujące spamy "UN
    PEDOFILO", te z książkami i te arabskie o pralniach pieniędzy?

    Pełno tego na prawie każdej grupie, przecież chyba łatwo dałoby się to
    poblokować/usuwać hurtowo?

    Korzystam z news.neostrada.pl

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2019-06-04 10:32:33
    Temat: Re: Koniec
    Od: "GregK" <g...@s...pl>

    Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

    > A czy na jakimś serwerze automatycznie wycinają irytujące spamy ?
    >
    > Korzystam z news.neostrada.pl

    Wypróbuj news.mixmin.net

  • 18. Data: 2019-06-04 10:36:10
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Cavallino pisze:
    > Ktoś coś wie, co sensownego zamiast serwera news Atmana?
    > Z końcem miesiąca ponoć go wyłączają, ale już teraz praktycznie nie
    > działa.....

    Ja polecę news.aioe.org

    chyba teraz najwięcej grup trzyma i dla każdego dostepny

  • 19. Data: 2019-06-04 11:30:23
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 03/06/2019 17:14, Cavallino wrote:
    > Ktoś coś wie, co sensownego zamiast serwera news Atmana?
    > Z końcem miesiąca ponoć go wyłączają, ale już teraz praktycznie nie
    > działa.....

    Nie wymaga rejestracji, pozwala każdemu pisać, nie tylko czytać, raczej
    nie gubi artykułów. Na minus: jest wyraźnie wolniejszy od np. chmurki,
    choć tragedii nie ma.

    --
    MF

  • 20. Data: 2019-06-04 18:56:56
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 04.06.2019 o 10:36, cyklista pisze:

    > Ja polecę news.aioe.org

    Jak go używałem, to uświadomiono mi, że połowa osób nie widzi moich postów.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm