    From: "Wikbo" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kondesator parametry
    Date: Fri, 7 Jan 2011 18:00:45 +0100

    > Ok teraz wszedłem do TMF i oczywiście nie ma moich kondesatorów...
    > Wcześniej przeczytałem, że to powinny być LOW ESR.
    > Bo zwykłe elektrolityczne są.
    >
    > Pytanie brzmi:
    > Czy mają to być L. ESR?
    > Czy jak nie ma np 16V 1000uF to lepiej wziąć 25V 1000uf czy 16V na 2200
    > uf?

    No trochę poszperałem i wyszło, że pojemność trzeba pilnować, ale zamiast np
    16V można dać 25V.
    ALe dzisiaj obdzowniłem chyba wszytkie sklepy we Wrocławiu i tam albo
    inwentaryzacja, albo nie mają, albo cena po 2,5 zł-3 zł.
    Zrobiłem zamówienie w TME bo, szybciej będzie niż kupię we Wrocławiu.
    ALe tam nie mieli 6,3V 1500uf niskoimpedencyjnych, wziąłem normalne będzie
    dobrze???

    Tak a propos gdzies kupujecie częsci elektroniczne we Wrocławiu.
    Bo te kilka sklepów maja głównie elementy bierne, mam problem kupić
    termometr na i2c jakiś eeprom, czy choćby wspmomniane kondesatory.
    Ja znam sklepy:
    -Tęczowa
    -Dworcowa
    -Robotronik koło mostu Grunwaldzkiego.

    Jest jakaś większa hurtowania gdzie można robić zakupy detaliczne?

    Pozdrawiam
    Michał