  • 31. Data: 2024-01-15 14:48:41
    Temat: Re: Koń co nie jedzie
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 15.01.2024 o 10:52, Marek pisze:

    > Unieruchomienie to nie "psucie" ...

    A co?
    I dlaczego "psucie" jest w cudzysłowie?

    Jak mam samochód albo rower co nie chce jechać to jest zepsuty. Co tu
    kombinować?

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 32. Data: 2024-01-15 15:07:02
    Od: Ghost <g...@h...net>

    > No to jest już celowe działanie i prokuratura.

    A o czym my tu piszemy?

> [...]
    > temu trochę winien jak tworzyłem swój mały zespół), to są pull requesty,
    > jest blokada pushowania do mastera bez approvala w PR (również dla
    > managera), inni członkowie zespołu faktycznie przeglądają PR a nie tylko
    > klepią approvale żeby odhaczyć, więc albo cały zespół łącznie z managerem
    > musiałby o tym wiedzieć, albo ktoś musiałby być na tyle genialny, żeby
    > przemycić bombę logiczną w taki sposób, żeby nie była widoczna w kodzie.
    >
    > W chwili obecnej nie miałbym (ani ja ani nikt inny z zespołu) możliwości
    > przemycić niczego pod stołem, choćbym nie wiem jak chciał -- i bardzo

    Wystarczy, ze jest niezalezny modul linkowany, bez zrodel i juz nikt tam
    nie bedzie zagladal. Moze byc stworzony jednoosobowy w uzgodnieniu z
    zarzadzajacymi.

  • 33. Data: 2024-01-15 15:07:42
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 15.01.2024 o 10:52, Marek pisze:

    > Unieruchomienie to nie "psucie" to tylko pewna narracja prawna, łatwa do
    > obrony w sądzie.

    gdzie sie legna takie matoly?

  • 34. Data: 2024-01-15 15:25:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 15 Jan 2024 15:07:42 +0100, Ghost <g...@h...net> wrote:
    > gdzie sie legna takie matoly?

    Masz na myśli tych którzy nazywają kogoś przestępcą zanim orzecze
    prawomocnie o tym sąd? Ne wiem.
    Unieruchomienie produktów w celu wymuszenia przeprowadzenia procedury
    serwisowej nie jest przestępstwem. Robi to większość producentów
    drukarek. Dlaczego producenci pociągów mają być za to odpowiadać a
    producenci drukarek już nie?
    jJedynie co można się przyczepić to brak o tej procedurze w
    dokumentacji przetargowej i to jest jedynie kwestia formalna, która w
    mojej opinii rozejdzie się poprzez ugodę jeśli w ogóle dojdzie
    doxjakis czynności i tyle. Ewentualnie pogrożenie paluszkiem
    ministra.

    --
    Marek

  • 35. Data: 2024-01-15 15:47:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Unieruchomienie to nie "psucie" to tylko pewna narracja prawna, łatwa do
    > obrony w sądzie. Co zresztą czas pokaże, wątpię czy aby w ogóle dojdzie
    > do wyroku a raczej sprawa zakończy się ugodą.

    Chcesz bronić "sabotażu" i celowego uszkodzenia/unieruchomienia czyjejś
    własności i strat z tego tytułu? Powodzenia :) Jak dojdzie jeszcze
    zagrożenie bezpieczeństwa to srogie wyroki widzę.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 36. Data: 2024-01-15 16:24:24
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 15.01.2024 o 15:25, Marek pisze:

    > Masz na myśli

    ciebie

  • 37. Data: 2024-01-15 16:28:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Chcesz bronić "sabotażu" i celowego uszkodzenia/unieruchomienia czyjejś
    > własności i strat z tego tytułu? Powodzenia :) Jak dojdzie jeszcze
    > zagrożenie bezpieczeństwa to srogie wyroki widzę.

    Tak mi się przypomniało:
    https://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przest
    epstwa-przeciwko-14/63628,Niszczenie-danych-informat
    ycznych-art-269.html

    Spokojnie da się podciągnąć pod "sabotaż".
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 38. Data: 2024-01-15 16:39:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 15 Jan 2024 15:47:02 +0100,
    LordBluzg(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Chcesz bronić "sabotażu" i celowego uszkodzenia/unieruchomienia
    > czyjejś
    > własności i strat z tego tytułu? Powodzenia :)

    Nie bronie "sabotażu" tylko nie zgadzam się z medialną narracją
    używającą tego typu określeń sugerujących przestępstwo, którego
    jeszcze nikt nie zasądził. Tego typu praktyki są powszechne wśród
    producentów. Nie zrobiliście nic aby producenci drukarek tego nie
    robili to teraz cicho. Właścicielem IP softu był Newag i tylko on
    mógł w sofcie zrobić cokolwiek w tym serwisowe unieruchomienie.
    Reszta to tylko narracja i skowyt.

    Jak dojdzie jeszcze
    > zagrożenie bezpieczeństwa to srogie wyroki widzę.

    Wątpię, procedura unieruchomienia działała tylko w zatrzymaniu i/lub
    w obszarze terenu serwisu. Więc w warunkach ściśle kontrolowanych.

    --
    Marek

  • 39. Data: 2024-01-15 16:51:06
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Chcesz bronić "sabotażu" i celowego uszkodzenia/unieruchomienia czyjejś
    > własności i strat z tego tytułu? Powodzenia :) Jak dojdzie jeszcze
    > zagrożenie bezpieczeństwa to srogie wyroki widzę.

    Ustalmy, oprogramowanie zasadniczo pozostaje własnością producenta a
    użytkownik dostaje licencję na korzystanie z niego. Pociągi po gwarancji
    były to jak dla mnie powinny od razu zatrzymać się i niech użytkownik
    sobie wgra co tam ma i chce, właśnie po to by nieserwisowane przez
    producenta nie zagrażały bezpieczeństwu. Oczywiście umowy mogły coś
    użytkownikowi gwarantować, ale jeszcze nikt tego nie podnosi.

  • 40. Data: 2024-01-15 16:54:50
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    epstwa-przeciwko-14/63628,Niszczenie-danych-informat
    ycznych-art-269.html

    > Spokojnie da się podciągnąć pod "sabotaż".

    Wcale.