  • Data: 2009-05-24 20:11:31
    Temat: Re: Komunikacja przez USB pomiędzy dwoma uP
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł pisze:

    > W następnych wersjach urządzenia mogę podłączyć jakiś pin IO z uP przez
    > rezystor do linii DDM i użyć go do komunikacji szeregowej. Jednak w
    > AT91SAM7S podczas resetu na chwilę przejdzie on na 1. Czy z tego powodu
    > nie wystąpią problemy z wykrywaniem tego urządzenia na porcie USB w PC ?

    To zamiast rezystora zastosuj tranzystor P-MOS, którym wysterujesz
    N-MOSa podciągającego linię DDM. Podczas resetu procki AT91SAM7
    wystawiają jedynkę na wszystkich liniach I/O, co nie spowoduje włączenie
    tranzystora. Parę komplementarną MOS znajdziesz nawet w małych
    6-pinowych obudowach SOT.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/