  • Data: 2016-04-03 01:08:36
    Temat: Re: Komu zgłosić podejrzanie działającą stację paliw?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 1 Apr 2016 19:26:29 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Złożyłem reklamację i postanowiłem zobaczyć ile spalę na ich ładowaniu
    > (sugerowali, że napompowali większym ciśnieniem i dlatego weszło więcej
    > - to bezpieczne?).

    To akurat fizycznie niemożliwe.
    Trzeba było zapytać czy wie co oznacza "L" w nazwie LPG :)

    > Chciałbym zgłosić więc albo uszkodzony dystrybutor albo celowe
    > oszukiwanie przy tankowaniu, pytanie jednak komu? UKKIK? IH? GUM?

    Teoretycznie chyba UOKiK, ale oni nawet jak Ci uwierzą i rozpoczną
    kontrolę, to pewnie mają obowiązek 14 dni przed badaniem powiadomić
    badanego :)

    Może się okazać że lepiej i skuteczniej (ale bez rozgłosu i odpowiedzi do
    Ciebie) poradzi sobie z tym centrala Carefoura.