  • 11. Data: 2015-09-15 08:48:44
    Temat: Re: Kompy poleasingowe
    Od: Bolko <s...@g...com>

    A może ktoś polecić jakiś sklep.
    Bo szukam z większym lub mniejszym zaangażowaniem od jakiegoś czasu.
    Ale jak trafi się coś ciekawego to okazuje się że klawiatura
    jest z Angli lub Skandynawi

  • 12. Data: 2015-09-15 09:55:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Maciek wrote:

    > I co w nich wymieniles?

    CPU Ahtlon 64 3800 -> Athlon X2 5200 (30 zł)
    RAM 4×512MB -> 4×2GB (100 zł)
    włożyłem karty graficzne GT210 1GB DDR3 silent (130 zł)
    HDD 80GB 8 MB cache -> w jednym dałem SSHD 2TB 64MB cache (420 zł), a w
    drugim SSD 128 GB (240 zł)

    Czyli komp 1 kosztował mnie łącznie = 780 zł, a komp 2 = 600 zł.
    W tym całkowicie legalny Windows 7 64 bit.

    Do tego oczywiście monitor, klawiatura, myszka to już odrębna historia.

  • 13. Data: 2015-09-15 21:34:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-11 o 20:51, Podmiot Liryczny pisze:

    > Trzeba wiedzieć, gdzie kupować. Zamiast na alegro wyhaczyłem jeden z
    > dużych sklepów internetowych. Dział komputery poleasingowe/
    > wyprzedażowe. Kupiłem tam trzy komputery i wszystkie śmigają jak nowe.
    > Ostatni - FS Celsius z win 7 refurb. (już aktalizowany do 10) z
    > nowiutkim c2d e 8300, hdd 160 i 2 gb ramu (w dwóch kościach po 1 gb (a
    > nie jak to ma miejsce u konkurencji, gdzie wpychają cztery 512, które
    > trzeba z miejsca wywalić) do tego zasilacz 310w i duuuża obudowa za
    > niecałe 200 zł.

    Celsius w takiej cenie to jakaś super promocja jednostkowa musiała być.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2015-09-16 11:16:01
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2015-09-15 o 21:34, Irokez pisze:

    > Celsius w takiej cenie to jakaś super promocja jednostkowa musiała być.

    Otóż nie. Jak go kupowałem, to w punkcie odbioru na półce obok stały dwa
    inne czekające na klienta. Rozmawiałem z gościem wydającym i mówił, że
    od wielu dni sprzedają co najmniej 4 dziennie, a jest to jeden z kilku
    punktów odbioru w kraju. Co ciekawe, miał być ten komputer wg. opisu z
    procesorem e 7500, a po zdjęciu radiatora okazało się, że tkwi tam
    nowiutki e 8300. Nie reklamowałem;)
    W tej chwili w tej cenie zostały tam tylko FS Esprimo, ale one mają proc
    do wymiany (e 6550) i pamięć w kostkach po 512, wiec koszt modernizacji
    (do e 6850 i 4/8 gb ram) wzrasta o ok 150 zet.
    Ale to i tak niezły dil w porównaniu z większością ofert na alegro;)
    --
    LP PL