  • Data: 2016-02-03 12:42:56
    Temat: Re: Komputery poleasingowe - warto?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    TOMASZEK wrote:
    > Przeglądam sobie różne oferty firm, które oferują sprzęt poleasingwoy i
    > tak się zastanawiam - warto to kupić?
    >
    > Z tego co widzę to głównie Dell i HP. Z tą pierwszą firmą nie mam złych
    > doświadczeń, z drugą różnie bywało.
    >
    > Jak z żywotnością tego sprzętu?
    > Jak z żywotnością zasilacza?
    > Czy mogę się spodziewać, że taki sprzęt dłużej pożyje niż sprzęt nowy
    > sprzedawany dla masowego odbiorcy indywidualnego?
    >
    > Zbieram opinie, wnioski i doświadczenia ;)

    Moim zdaniem warto kupić dobry komputer poleasingowy za dobrą cenę.
    Ja mam dobre doświadczenia, bo kupiłem tanio Esprimo z legalnym systemem
    Windows 7 64 REF. Czyli nie żadne COA.
    Władowałem trochę w RAM, CPU, grafikę, SSD i jest ładnie, miło, cicho,
    niezawodnie i wygodnie.
    Ele komputer już praktycznie bez możliwości dalszej rozbudowy, ew. tylko
    grafika.