  • 11. Data: 2011-02-18 13:48:16
    Temat: Re: [OT] Re: Komputer zwyciezca. Programowany w Prologu
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):
    > No i co z tego?

    LOL, odpowiedź na poziomie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 12. Data: 2011-02-18 15:42:40
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 18 Feb 2011 14:48:16 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >LOL, odpowiedź na poziomie.

    Zostawiam Panow samych z tym jakze podniecajacym tematem, zyczac
    jednocesnie jakichs merytorycznych wystapien w przyszlosci.

    A.L.

  • 13. Data: 2011-02-18 16:11:06
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Fri, 18 Feb 2011 12:42:19 +0100 Slawek Kotynski
    <s...@a...com.pl> wrote:

    > Czyta się trudniej, więc czyta się wolniej, jednym słowem
    > brak szacunku dla czasu czytających.

    Ktoś się niedawno pytał dlaczego usenet pada. Tu jest przykład jednej
    z przyczyn: ciekawa informacja - na 11 odpowiedzi *jedna* na temat,
    reszta to absurdalne czepialstwo.

    Dla statystyki: AL napisał 38 słów (ok. 270 znaków) w języku polskim,
    w których poczynił kilka błędów, jednak clue wiadomości to cytaty
    z angielskich tekstów, które liczą sobie w sumie 275 słów (ok. 1800
    znaków).

    w.

  • 14. Data: 2011-02-18 16:23:42
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 17 Feb 2011 21:56:36 +0100, Marcin Biegan
    <a...@u...lama.net.pl> wrote:

    >Widziałem kawałek i miałem wrażenie, że przewaga (i zwycięstwo) w dużym stopniu
    >wynikała z tego, że Watson pierwszy zgłaszał się do odpowiedzi wyprzedzając
    >zawsze przeciwników (pomijając może z jedno pytanie).
    >
    >Ale sam fakt formułowania poprawnych odpowiedzi jest imponujący.

    Zwlaszcza ze udzielanie odpowiedzi wymaga kojarzenia i wnioslowania a
    nie tylko wyszukiwania w encyklpoedii.

    Wiecej rozwazan na temat tego programu jest na stronie Kurzweila

    http://www.kurzweilai.net/

    A.L.

  • 15. Data: 2011-02-18 16:26:28
    Od: A.L. <l...@a...com>

    <a...@u...lama.net.pl> wrote:

> [...]
    >zawsze przeciwników (pomijając może z jedno pytanie).
    >
    >Ale sam fakt formułowania poprawnych odpowiedzi jest imponujący.

    Wiecej szczegolow technicznych tutaj

    http://www.scribd.com/doc/48793380/Watson-DeepQA#

    A.L.

  • 16. Data: 2011-02-18 16:32:54
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Wojciech Muła denied rebel lies:

    > Ktoś się niedawno pytał dlaczego usenet pada. Tu jest przykład jednej
    > z przyczyn: ciekawa informacja - na 11 odpowiedzi *jedna* na temat,
    > reszta to absurdalne czepialstwo.

    http://www.diybanter.com/home-repair/60468-change-li
    ght-bulb-usenet-style.html

    [nawet w tym ludzie nie są zgodni:]
    http://www.oocities.com/colosseum/6513/jokes/LBJ-use
    net.html

    > Dla statystyki: AL napisał 38 słów (ok. 270 znaków) w języku polskim,
    > w których poczynił kilka błędów, jednak clue wiadomości to cytaty

    AFAIK on to robi specjalnie. Jak komuś to nie pasuje, są PLONKownice.

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Like a loaded gun right at your face
    (::) (::)|

  • 17. Data: 2011-02-18 16:36:22
    Od: "Przemek O." <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-18 17:11, Wojciech Muła pisze:

    > Ktoś się niedawno pytał dlaczego usenet pada. Tu jest przykład jednej
    > z przyczyn: ciekawa informacja - na 11 odpowiedzi *jedna* na temat,
    > reszta to absurdalne czepialstwo.

    Twoja również nie wnosi nic merytorycznego do dyskusji. Zresztą temat
    sam w sobie jest tak samo związany z programowaniem jak i opis
    najnowszego modelu pralki (też ma w sobie soft sterujący i do tego
    wygrywa w praniu z człowiekiem) :/
    A usenet pada przez brak szacunku jednych do drugich (w bardzo szerokim
    tego słowa znaczeniu).

    > Dla statystyki: AL napisał 38 słów (ok. 270 znaków) w języku polskim,
    > w których poczynił kilka błędów, jednak clue wiadomości to cytaty

    Kilka? Ja naliczyłem 34 słowa i w tym 10 błędów (ba, nie błędów ale
    przekręceń wynikających z niechlujstwa i nadmiernego używania
    Ctrl+C/Ctrl+V), czyli prawie 1/3 tekstu.

    --
    pozdrawiam,
    Przemysław Osmański, SoftSYSTEM

  • 18. Data: 2011-02-18 16:37:46
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    W dniu 2011-02-18 17:32, MoonWolf pisze:
    > AFAIK on to robi specjalnie.

    To źle wiesz.

    Pozdrawiam,
    Wit

  • 19. Data: 2011-02-18 16:43:01
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 18 Feb 2011 17:32:54 +0100, MoonWolf <m...@p...com>
    wrote:

> [...]
    enet.html

    >AFAIK on to robi specjalnie. Jak komuś to nie pasuje, są PLONKownice.

    Wlasnei tam idziesz

    A.L.

  • 20. Data: 2011-02-18 16:44:08
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 18 Feb 2011 17:36:22 +0100, "Przemek O." <p...@o...eu>
    wrote:

> [...]
    >przekręceń wynikających z niechlujstwa i nadmiernego używania
    >Ctrl+C/Ctrl+V), czyli prawie 1/3 tekstu.

    Sorry, idziesz do KF

    A.L.