  • Data: 2019-04-08 11:20:49
    Temat: Re: Komputer z Windows CE poszukiwany - tani.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-08 o 00:29, Irek.N. pisze:

    > Do pamięci, RAM-u. Aby coś przeanalizować, musisz to najpierw "posiąść",
    > prawda?

    > O Boziu. No dobra, jedziem. Sterownik pobiera obraz z kamery, analizuje
    > go i decyduje, jest OC, są zapięte pasy kierowcy i być może pasażera,
    > światła sprawne, trajektoria samochodu nie wskazuje na spożycie,
    > prędkości i odstępy są akceptowalne, jest czytelna tablica, obie
    > naklejki i tak dalej... Jak coś nie gra, to strzela w opony. Musi się
    > wyrobić z decyzją zanim samochód stanie się "nieosiągalny". ;)
    >
    > Przecież nie ma sensu stawiać kontenera biurowego, bo analizę można
> [...]

    Znów chyba widzieliśmy inne komputery przemysłowe.

    Czy widziałeś wzmacniacze audio samochodowe, montowane w bagażnikach?
    Kawał metalowej skorupy.
    W zasadzie bardzo podobnie wyglądają komputery przemysłowe. Kawał
    solidnej stalowej lub innej skorupy, do tego wejścia kablowe pod
    osłonami. Często jeszcze mają możliwość wykorzystania zamka na kluczyk,
    i to bynajmniej nie jakiś uniwersalny. Zwykły "cywil" nie rozpozna w tym
    komputera.

    Swego czasu montowałem komputery zintegrowane z wyświetlaczem - były to
    najczęściej maszyny firmowane przez Akerstroms. Wyświetlacz takiego
    czegoś nie byłbyś w stanie rozbić młotkiem. Jeździły one np. na wózkach
    widłowych. Jak ktoś uwalił, to potrafiło konstrukcję osłonową deski
    rozdzielczej wózka wykrzywić, a monitorowi (a w zasadzie komputerowi)
    nic nie było. Co najwyżej ciężko go było odkręcić od mocowań.
    Były montowane też bardziej stacjonarnie: na hubach z gniazdami do
    załadunków ciężarówek, na suwnicach, do obsługi linii technologicznych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam