  • Data: 2010-08-23 19:47:48
    Temat: Re: Komputer pod TV (trochę długie)
    Od: akanid <a...@f...email> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-23 21:37, nom pisze:
    > Ja wykorzystuję do tego laptopa dell studio 1555 z wyjściem HDMI, ale

    Ja mam Asusa 1000H i gdyby nie brak HDMI pewnie bym jego zaprzągł do tej
    pracy. Zresztą wole rozwiązanie żeby stał pod TV.

    > rzadko ogladam filmy. Laptop ma bluetooth więc zamiast pilota steruję
    > nim telefonem komórkowym z bluetooth i obsługą HID. :-)

    Ja mam iPhona wiec jakby poszukał toby też pewnie sie dało robić z niego
    pilota.

    > Laptop wykorzystuję właściwie do wszystkiego co się robi na komputerze,
    > stacjonarnego komputera nie używam od roku, a więc od kiedy kupiłem tego
    > laptopa. :-)

    Tutaj akurat będzie tylko to jedno za to bardzo konkretne zastosowanie.

    > Aha, podbór mocy 25W przy odtwarzaniu filmu z włączonym ekranem LCD i
    > 18W z wyjściem na TV (ekran LCD wyłączony).

    Super! Ale akurat na zużyciu prądu mi nie zależy. 42LCD (nie ledowe)
    zeżre to co bym zaoszczędził. Tak rozszerzając to widziałem w internecie
    na YT filmik jak koleś na tej platformie grał w SC2. Co prawda nie znam
    ani rozdziałki ani poziomu detali ale jednak poszedł i kolo grał...

    akanid