  • Data: 2010-02-17 14:48:05
    Temat: Re: Komputer - photoshop
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-17 10:50, Grzegorz Prędki pisze:

    > No to mi teraz wyjasnij jaki ten SSD ma dact przyrost wydajnosci skoro
    > 90% rzeczy bedzie ladowane z HDD ?

    Widac, ze gdzies dzwoni ale nie wiesz gdzie. Instaluje system na SSD, do
    tego na SSD CS4 (wraz ze "scratch diskiem"). Jako, ze wiekszosc rzeczy
    obrabianych jest zapisywana do RAMu i do scratch disku to praktycznie
    wszystko bedzie robil na SSD, dopiero przy koncowym zapisie projektu
    zapisze na HDD. Przyrost bedzie wiecej niz lekko zauwazalny tak jak
    pisal Mikołaj Tutak, bo zaden dysk magnetyczny nie oferuje tego co SSD.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek