    From: "Przemek" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer okresowo nie uruchamia sie (nieco dlugie)
    Date: Wed, 18 May 2011 21:27:28 +0200

    Paweł nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Kondensatory wyglądają poprawnie - przejrzałem wszystkie (poza ukrytymi
    > pod obudową karty graficznej), więc to raczej nie one. Fakt faktem -

    Mogą wyglądać ok, a mimo to właśnie dawać taki objaw. KIedyś serisowałem
    płytę jednego della. W ogóle się nie odpalała, albo wieszała. WYmieniłem
    kondziory widocznie walnięte, ale wstawała za którymś razem. Dopiero po
    wymianie WSZYSTKICH zaczęła normalnie pracować.

    > zakładałem cooler na procesor, ale robiłem to po wyjęciu płyty z
    > obudowy (na miękkiej podkładce) - czyżby to jednak taki feler? ;-/
    > Kilka coolerów już zakładałem i takich problemów nie spotkałem.
    > Gwarancja by to objęła??

    IMHO jeśli płyta nie wstaje za każdym razem, to jak najbardziej podlega to
    pod uszkodzenie.
    Fakt, że dobrze by było postawić choc na próbę jakis UPS, zeby na 100%
    wykluczyć kwestie zasilania.
    Przem