  • 21. Data: 2010-04-15 14:00:39
    Temat: Re: Komputer - odtwarzacz mp3
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2010.04.15 15:23, Animka pisze:
    > A to nie jest lepsze?
    > http://www.manta-sklep.com.pl/opis.php?t=Manta%20Emp
    eror%20ALL%20Player%20C-200%20Full%20HD&towarID=9390
    &kategoriaID=48

    Trudno powiedzieć, dopiero weszło na rynek. Funkcje na pierwszy rzut oka
    podobne. Na + za xtreamerem przemawia to że można go kupić z radiatorem
    i możemy wyłączyć wiatrak. Aktualizacje też jak na razie wychodzą dość
    często.

  • 22. Data: 2010-04-15 16:40:39
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 14 Apr 2010 13:55:34 -0700 (PDT),
    rex <a...@p...onet.pl> screamed:

    > Niby tak ale - znasz odtwarzacz mp3 z opcją podłączenia dysku twardego
    > 500 Mb po USB?

    Są przecież odtwarzacze z większym dyskiem wbudowanym.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 18:40:07 user up 12408 days, 6:35, 1 user, load average: 0.56, 0.89, 0.50 ]

    My life is a soap opera, but who has the rights?

  • 23. Data: 2010-04-15 18:58:00
    Od: Jaco <h...@a...com>

    > Niby tak ale - znasz odtwarzacz mp3 z opcją podłączenia dysku twardego
    > 500 Mb po USB?

    TEAC WAP-2200
    http://www.mp3-player.de/index.php?page=article&ID=8
    908&aid=128

    lub drozszy Mediaplayer Fantec MM-FHDL

    Pozdrawiam
    Jaco

  • 24. Data: 2010-04-15 19:51:01
    Od: Simon <s...@A...onet.pl>

    > Co to "pilot z czujnikiem USB"
    Trochę się źle wyraziłem.
    Pilot z czujnikiem podczerwieni podpiętym do USB.
    Ale może być też pilot radiowy w odbiornikiem na USB.
    --
    Pozdro
    Simon

  • 25. Data: 2010-04-16 09:23:20
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-14 23:24, rex pisze:

    > Witam, wszystko OK. Tyle, że potrzeba TV żeby poruszać się po menu,
    > potrzeba wzmacniacza do dźwięku. Nie o to mi chodzi.

    Jak domyslam się po zawartosci komputera poruszasz się siłą wyobraźni,
    pomijam kwestie myszki i klawiatury - bo przeciez ich nie potrzebujesz.

    A wzmacniacz ? no coś zacznij czytać to co piszesz ...

  • 26. Data: 2010-04-16 09:38:05
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Jak domyslam się po zawartosci komputera poruszasz się siłą wyobraźni,
    > pomijam kwestie myszki i klawiatury - bo przeciez ich nie potrzebujesz.

    Zaden problem skonfigurowac calosc tak, zeby playera obslugiwac
    mysza "w ciemno" (glosnosc na rolce, start/stop i przerzucanie albumow
    na przyciskach) a samego playera wrzucic w autostart.

    Wystarczy sprawna plyta ze zdezelowanego laptopa jakiegos...

    pozdrawaiam,
    Vituniu

  • 27. Data: 2010-04-16 15:02:13
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-16 11:38, Vituniu pisze:

    > Zaden problem skonfigurowac calosc tak, zeby playera obslugiwac
    > mysza "w ciemno" (glosnosc na rolce, start/stop i przerzucanie albumow
    > na przyciskach) a samego playera wrzucic w autostart.

    Jeszcze łatwiej bez żadnego konfigurowania na tej samej zasadzie
    obsługiwać playera bez zadnej konfiguracji, obsługi systemu etc za
    pomoca pilota

  • 28. Data: 2010-04-17 05:55:10
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    Witam,
[...]

    Oczywiście całość z założenia podłączona ma być do wzmacniacza - to
    już prosta dla mnie sprawa.

    Proszę o ewentualne info. Pozdrawiam!
    =======

    VortexBox 1.3
    VortexBox - Jej dystrybucją bazową jest Fedora Linux. Może działać jako
    serwer muzyczny albo szafa grająca. Jedna z funkcjonalności jest to że
    podczas słuchania plików MP3, FLAC potrafi pobrać okładkę płyty.
    [pl.wikipedia.org]

    Andrew Gillis ogłosił wydanie systemu VortexBox 1.3. System ten opiera się o
    dystrybucję Fedora i udostępnia serwer muzyczny. W systemie znajdziemy takie
    aplikacje jak VortexBox Player, SqueezeBox oraz Sonos. W tym wydaniu
    znajdziemy głównie aktualizacje wcześniej dostępnych aplikacji. Poprawiona
    została obsługa urządzeń USB.
    [Kamil Porembiński]
    http://torrenty.org/torrent/471794