  • 11. Data: 2010-08-20 16:26:20
    Temat: Re: Komputer nie uruchamia się, brak sygnału BIOSu
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 15:23:24 +0200, r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Po przewertowaniu zasobów Sieci znalazłem rozwiązanie. Pomogło
    > zresetowanie BIOSu. Swoją drogą nasuwa się pytanie, co było
    > przyczyną takiego stanu rzeczy i czy sytuacja się nie powtórzy.

    Podkręcałeś coś?

    [ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are ]
    [ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 12. Data: 2010-08-20 17:45:17
    Od: r...@p...onet.pl

    > Podkręcałeś coś?

    Nie, nic z tych spraw.

  • 13. Data: 2010-08-21 07:57:05
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Monitor jest sprawny, problemem jest blaszak.

    Nie dyskutuj z Animką, gdyż ona ma takie pojęcie o sprzęcie, jak żuk
    gnojak o genetyce.

  • 14. Data: 2010-08-21 11:31:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-21 09:57, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Robert"<r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie dyskutuj z Animką, gdyż ona ma takie pojęcie o sprzęcie, jak żuk
    > gnojak o genetyce.

    Tak dyskutuj Robercie z tym downem. Już się odsuwam na bok, żeby nie
    zostać pobita.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-08-21 14:51:28
    Od: hrabia <s...@s...com>

    On 08/20/2010 02:36 PM, Robert wrote:

    > Powtórzę, komputer się nie uruchamia. Dysk rozkręca się,
    > po czym nie następuje ładowanie OS. Dioda HDD nie świeci.

    Miałem identyczny przypadek. Podobno przeflaszowanie biosu pomogło
    (znajomy robił, ja się nie babram w takich rzeczach).

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 16. Data: 2010-08-23 18:54:33
    Od: "WS" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hrabia" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]

    A dioda POWER? Świeci w sposób ciągły, czy mruga? U mnie mrugała. Po
    nieskutecznych zabawach z biosem i płytą wymieniłem zasilacz na silniejszy,
    choć miałem bequieta 600W. Jak ręką odjął

    WS