  • Data: 2009-10-06 09:25:19
    Temat: Re: Komputer HTPC, proszę o opinię.
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    ja tez sie przymierzam do htpc, ale nurtuje mnie sprawa budzenia sie
    kompa do zaprogramowanego nagrania. Czy w plytach, ktore
    wykorzystujecie jest zaimplementowane budzenie sie kompa na podstawie
    zegara RTC na plycie. Komputer jest zhibernowany i jak przychodzi
    czas np. 5 minut przed czasem budzi sie i nagrywa, a potem wraca do
    stanu hibernacji....Chodzi o to, aby komp nie pobieral wiecej pradu
    niz kilka Watt na dzialanie zasilacza.

    --
    ThinkXtra