    From: Jacek Kauch <j...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer Firmowy
    Date: Tue, 16 Jun 2009 14:37:29 +0200
    <h0nptb$9pr$1@node1.news.atman.pl> <C65C7923.19DE6%jacekkauch@onet.eu>
    <h169nh$ggi$1@node1.news.atman.pl> <C65CFAF6.19E11%jacekkauch@onet.eu>
    <s...@e...rdc.pl>
    <C65D1A29.19E21%jacekkauch@onet.eu>
    <s...@e...rdc.pl>
    <C65D28AF.19E3E%jacekkauch@onet.eu>
    <s...@e...rdc.pl>
    <C65D3E3C.19E4F%jacekkauch@onet.eu>
    <s...@e...rdc.pl>

    On 09-06-16 13:12, in article s...@e...rdc.pl,
    "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> wrote:

    > Oczywiście, wyjazdy w "wychowanie wyniesione z domu" to nie adpersony.
    > Skądże.
    Owszem, ja temu nie zaprzeczam bo bardzo sumiennie sobie na nie
    zapracowałeś. "wyjazdy" są stosowną uwagą w stronę Twojego wychowania - tak
    jak i zwracanie się do Ciebie z dużej litery nie musi być przejawem
    szacunku.

    > (BTW, weź wreszcie ustaw sobie słownik w tym swoim komputerze, jaki by
    > on nie był)

    A fakt, był wyłączony a szybkie pisanie przynosi złe efekty. Już poprawione.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi. :-)

    > I podobnie będzie z interfejsem TV,

    No proszę Cię, znów dajesz wyraz swojej niekompetencji. Wystarczyło
    poprzednio kliknąć... Oto drugi z podanych wcześniej odnośników:
    http://www.miglia.com/
    ... dla ułatwienia:
    http://www.miglia3.com/tvmaxplus/

    > sensowną kartą dźwiękową itepe
    > itede. Jasne.

    # Combined optical digital audio input/audio line in (minijack)
    # Combined optical digital audio output/headphone out (minijack)

    ... reszta zależy od wzmacniacza i głośników.

    > Przy narzędziu? Nisko.

    hola, hola. Mówimy o komputerze dla prezesa gdzie jednym z podstawowych
    postawionych warunków jest "robienie wrażenia".

    > No, zwłaszcza jak zsumujesz to "nieocenione".

    A merytorycznie potrafisz? Czy już nie ta liga?

    > To po co było je przytaczać?

    By wykazać absurdalność Twojej argumentacji. Co było do okazania i sam mi w
    tym skutecznie pomogłeś.

    > Znaczy, musi mi się podobać, czy co? Dla mnie MacPro jest po prostu
    > okropny z wyglądu. I co, zabronisz mi?

    Nie, nie mam zamiaru. Masz bezwzględne prawo do oceny tego co Ci się podoba
    a co nie. Jednak sposób w jaki piszesz i argumentujesz jest po prostu
    prostacki. Niestety, ze względu na dający się zauważyć brak umiejętności
    cytowania wypowiedzi adwersarza, gubisz się w temacie dyskusji odnosząc się
    do chaotycznie wyrwanych z kontekstu sformułowań. Zatracasz wątek i brniesz
    ślepo wierząc w słuszność swoich argumentów. To smutne zjawisko.

    > Nie stwierdzono. Na razie delikatnie pobredzasz.

    Czy uważasz, że jeżeli określił bym Twoją postawę jako chamską* to byłoby
    zbyt powściągliwie czy akurat?

    Mimo wszystko pozdrawiam życząc miłego dnia i szerszego spojrzenia na
    otoczenie.

    * za wikipedią:
    [...] chamem określa się człowieka źle wychowanego, gbura, prostaka.

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.