  • Data: 2009-06-10 09:09:02
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: Kuba Fingas <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dexter-Labolatory pisze:

    > "firmowy" w sensie z nalepka IBM / HP / Fujitsu Siemens / APPLE....
    > takich sie raczej nie widzi w wiekszosci sklepow poza wspomnianym HP'ku
    > w vobisie

    > z tego co mowil prezio to komputer do lansu ma byc :)
    > ma bardziej wygladac niz pracowac
    >
    > ten jest ciekawy tylko za duzy:
    > http://www.vobis.pl/oferta/komputery_stacjonarne/roz
    rywka_i_multimedia/888093_komputer_hp_touch_smart_22
    .aspx

    > bajera to dotykowy panel i brak pudła, niestety jest za duzy (22")
    > takiego klocka on nie chce na biurku
    >
    > system operacyjny musi byc windows (obojetnie jaki)
    > parametry techniczne schodzą na drugi plan
    >
    > macie jakies propozycje? moze widzieliscie cos fajnego?

    Może zatem iMac 20"?

    Link pierwszy z brzegu, pewnie znajdziesz taniej:

    http://www.vobis.pl/oferta/komputery_stacjonarne/ima
    c/892600_imac_20_c2d_2_66_2gb_320gb.aspx

    Jakość wykonania znakomita, wszystko po prostu działa, wyjmujesz z
    pudełka, stawiasz na biurku, włączasz do prądu i już.

    Żadnego biedzenia i kombinowania bo coś z czymś się gryzie, wiesza samo
    z siebie*, przy instalacji softu nie pyta trzydzieści razy czy na pewno
    dalej ma instalować, akcesoria podpinasz i masz (na XP głupią mysz
    bezprzewodową musiałem instalować, do MacBooka Pro po prostu podłączyłem
    i działa).

    (*Kolega kupił ostatnio właśnie w Vobisie notka Samsung X360 z Vistą na
    pokładzie - system sam z siebie wieszał się na twardo przy odbieraniu
    poczty, tak że trzeba było akumulator odpinać, po hibernacji touchpad
    przestawał działać, do tego multum innych problemów - po prostu dramat
    dla kogoś kto potrzebuje komputera do pracy i nie ma czasu na pier***
    się ze sprzętem.)

    Jeśli nie możesz żyć bez aplikacji tylko windowsowych masz Parallels
    Desktop tudzież VMware Fusion.

    Jeśli zaś możesz... popracujesz na OSX i na windowsa już więcej nie
    spojżysz, zapewniam...
    ;)

    Kuba