  • 21. Data: 2010-08-05 23:03:23
    Temat: Re: Kompromitacja 2012
    Od: Michał <m...@o...pl>

    W dniu 2010-08-05 23:01, Michał pisze:

    > to powołać na niego nowy urząd. To rozwiąże każdy problem.

    No i więcej naszych kumpli będzie miało nowe posady! Genialne!

  • 22. Data: 2010-08-05 23:15:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Aug 2010 22:58:57 +0200, Cavallino wrote:
    >Akurat.
    >Nie duszona gospodarka jest w stanie wygenerować ZDECYDOWANIE więcej miejsc
    >pracy niż urząd, spokojna głowa.

    Tylko potem sie robi male zawirowanie, ktore sie rozrasta w wielki
    kryzys. I nie duszona gospodarka wywala ludzi na pysk.

    J.

  • 23. Data: 2010-08-05 23:28:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Tylko potem sie robi male zawirowanie, ktore sie rozrasta w wielki
    > kryzys. I nie duszona gospodarka wywala ludzi na pysk.

    I co, wydanie kasy na armię urzędników, pięciokrotnie większą niż wojsko,
    spowoduje brak kryzysu?
    Jak widać - nie bardzo.

  • 24. Data: 2010-08-06 00:33:16
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-05 23:28, Cavallino pisze:

    > I co, wydanie kasy na armię urzędników, pięciokrotnie większą niż
    > wojsko, spowoduje brak kryzysu?
    > Jak widać - nie bardzo.

    Jak widac PL dala rade, ciekawe w jakim stopniu przyczynili sie do tego
    Ci urzednicy? :)
    Moze stabilnie swoimi podatkami zasilali budzet przez czas kryzysu?
    Jednak to masa podatnikow jest, nie zapominajmy o tym.

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD 90KM sprzedam

  • 25. Data: 2010-08-06 08:11:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 05 Aug 2010 22:53:06 +0200, Joanna wrote:
    >z drugiej strony patrząc gdyby nie te urzędy to by w ogóle pracy nie
    >było niestety :( Ale niestety żaden rząd nie ma w planie zwiększania
    >liczby urzędów co jest ludziom bardzo potrzebne. Oddam chętnie głos na
    >rząd który obieca mi że będzie tworzył 50% więcej miejsc pracy w
    >urzędach dla młodych-wykształconych bo to jest w tej chwili Polsce
    >najbardziej potrzebne.

    Joanno - ale ty tak powaznie ?

    A co ci urzednicy dla ciebie dobrego robia ? Oni ci tylko kaza
    wypelniac dluzsze formularze i przynosic wiecej zaswiadczen od innych
    urzednikow.
    Nie mowie - niektore urzedy sa potrzebne. Ale robic nowe urzedy tylko
    po to zeby zatrudnic urzednikow to paranoja. Bardzo niebezpieczna
    paranoja .. bo patrz wyzej.

    To juz lepiej niech stoja w Media Markcie i doradzaja jaki telewizor
    kupic skoro tacy madrzy. Tylko czlowiek to bydle - pojdzie sie do MM
    poradzic, a potem wyjdzie i kupi w Saturnie.

    Wiem - wprowadzic ustawowy obowiazek przynajmniej jednego stanowiska
    informacyjnego na 100m kw sklepu :-)

    Mozesz im takze zafundowac np stypendia. Niech siedza na uczelniach i
    cos wymyslaja. Np jak zrobic paliwo z wegla i rzepaku. Tylko znow
    trzeba to odurzedniczyc, bo teraz najwazniejsze sa _publikacje_

    A jak juz maja siediec po urzedach, to niech robia cos pozytecznego
    dla petenta. Np przychodze do komunikacyjnego, podaje dowod osobisty,
    dowod rejestracyjny auta z niemiec, ustnie kwote zakupu, a urzednik
    robi reszte. Podaje mi kwote do wplaty, ja to place, za dwa tygodnie
    przychodze po odbior tablic - nie, tablice od reki, za 2 tygodnie
    dowod, potwierdzenie uregulowania akcyzy, rejestracji transakcji w US,
    czy co tam sobie jeszcze wymysla.

    J.

  • 26. Data: 2010-08-06 09:55:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Jak widac PL dala rade

    I to mimo duszenia i bez wątpliwej jakości wsparcia urzędasów, a pewnie
    właśnie dzięki temu.
    Gdyby gdzie indziej nie pomagali, może też by dała.

    >, ciekawe w jakim stopniu przyczynili sie do tego Ci urzednicy? :)

    W dużym - nie przeszkadzali gospodarce.

  • 27. Data: 2010-08-06 17:20:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-06 00:33, venioo pisze:

    > Jak widac PL dala rade, ciekawe w jakim stopniu przyczynili sie do tego Ci
    urzednicy? :)
    > Moze stabilnie swoimi podatkami zasilali budzet przez czas kryzysu?

    Jasne, bo na pewno wpłacali więcej niż z niego dostawali :)

  • 28. Data: 2010-08-06 17:27:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-05 23:15, J.F. pisze:

    > Tylko potem sie robi male zawirowanie, ktore sie rozrasta w wielki
    > kryzys. I nie duszona gospodarka wywala ludzi na pysk.

    "Zawirowania" są wynikiem wynaturzeń kapitalizmu, takich jak giełdy na przykład.
    Generlanie spółki nie powinny mieć osobowości prawnej. Tylko przedsiębiorca,
    będący właścicielem środków produkcji i gwarantujący osobistym majątkiem
    jest jako - takim zabezpieczeniem. A już spółki akcyjne, gdzie właścicielstwo
    jest czystą iluzją, a rządzą managerowie, to sama esencja zła :)

  • 29. Data: 2010-08-06 17:43:43
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Jasne, bo na pewno wpłacali więcej niż z niego dostawali :)

    no bo brali kredyty które potem im państwo umarzało? :D

  • 30. Data: 2010-08-07 13:44:10
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-06 17:43, Michał pisze:
> [...]

    Ale Ci co stracili prace, to nic nie wplacali (moze poza podstawowym VATem)

    > no bo brali kredyty które potem im państwo umarzało? :D

    a tu ciekawostki piszesz, podaj jakis konkretny przyklad